< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

evo ovako....mi smo van dvi lude iz vranjica iemo 8 razred....obe trniramo odbojkunut...kako cete nas pripoznat???HM??? pa ovako....
MARTA:dead
visoka 170cm, smeda kosa,nikad nema mirna ili ako je mirna nesto je boli...uvik je u drustve Ree, Darie, Monike, Jele,Jope....
MARE:smokin
170 visoka, smeda RICASTA kosa, sportski tip...uvik zajebaje ljude i zakon je prija...puknucu
LOVE LIFE:cerekcerekcerekcerekcerek
MARTA:
vec 4 miseca u istog tipa s kojin joj bas i neide...hm...njene prije misle da joj se svida pola zupanije ali nije istina...smijehdead
MARE:
slobodnanjami

Evo van i Martina msn adresa(Mare nema msn):
marta_vranjic@hotmail.comnaughtyzijev

TOŠEEEEEE...R.I.P


Free Music

Free Music



Free Music

Svakako otiđite do ovih blogova

Counters
Counter

Blog.hr
Nasa Anesmijehcool
Carice deadrolleyesthumbup
Naboi blog na svitu mouthwashyeswinknaughty
Aljosasmokinparty
Mone & Teakiss
Luka-jebac...smokin
anythumbupwink
Bena mladiblabla
Messi&c.Ronaldo fanlud
Seki-Fasisthrvatska
Mala Garavacool
Ena i Zoraparty
ovde imate dizajneva za blogovenjami
Tomoparty
Lucythumbup
Kiki-dizajnevirolleyes
Jelena & Dancydeadkiss
Bahreinapartysmokin

FRIENDS... :)

target="_blank">
Ovo smo ja i Monika...smokinpartysmijeh
ja i moja rea...koje poziranje...kisskiss

IVANKA..moja jubica...thumbupdead

JA...=)

JA I REA....AGAIN

utorak, 22.01.2008.

Postoje ljudi koje prvi put sretnemo, ali osjećamo kao da ih odnekud znamo. Makar ih nikada u životu nismo vidjeli

Nije me jako dugo bilo tu, znam..Jeste me zaboravili? Ja vas nisam.. Morate mi oprostit, nisam bila tu, nisam imala internet i neću još neko kraće vrijeme...Čitav život mi se zaokrenuo...
Naime....
Jednom sam pročitala negdi da ona vrata koja sa žudnjom gledamo jednostavno samo moramo otvorit, naći u sebi hrabrost i samo povući kvaku. To je najbitnije što trebamo napravit, kasnije će se sve samo od sebe posložit..
Pa ajde, pomislila sam, ajde da otvorim ta vrata...
I vjera mi se katkad gubi. Vjera u svijet, u ljude… Vidila sam svašta, doživjela svašta… I preispitujem se, gubim se katkad…
Ne sican se kada sam u zadnja dva mjeseca sjela i bila sama sa sobom da o svemu razmislim, o svim promjenama koje sam uvela u svoj zivot prosle godine. Nisam ni stigla razmišljati o svitu, sebi i simbolima
I kad sam zatvorila oči, od svih onih trenutaka, smisnih i onih tužnih, od smijeha do suza, sitila sam se sta me sinoc jako uznemirilo
Sinoć sam se uplašila smrti. Onako, došlo je to posve neočekivano, izazvano jednom posve običnom glupošću, a zapravo ako ću se hrabro prisjetit nisam je se dugo uplašila.
Bar ne kao sinoć.
I uspila sam zaspat.. Nekako.. Ali izjutra, negdje oko 5h ujutro, opet je krenilo. Upalila sam svitla, ali srce je neobično kucalo.
I znala sam da od sna te noći više ništa neće bit…
Ujutro sve izgleda kao probuđeno iz nekog sna. Nevino i čisto... Oprano od svake tuge, straha, ljutnje, bijesne riječi… I znam, znam da će s prvom zvonjavom telefona, žurbom, glasnom vikom i bukom sve u trenu nestati….Kad sam se tako probudila samo sam se naslonila na prozor i razmisljala
Moj grad se tek počeo budit……Onako nevin i snen pokušavajuć me natjerati da mu oprostim.. Oprostim što mi nije pružio ono što sam tražila…
Eto ljudi moj negdi sam se morala ispucat…puno pozdravaa

- 20:39 - TeLL Me SaMo(24) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.