Kuće su (ne)obično glasnije od stana

(Što mi remeti san; kuća vs. stan)

Dragi blogniče,
nedavno sam uselila iz stana u kuću i još se navikavam na život u njoj. Neke razlike između stana i kuće me znaju izbezumiti, uplašiti i probuditi. Kuća i ja se još nismo potpuno sprijateljili.
Iako ovdje nema glasne susjede koja se voli svađati sa svojom majkom i puštati glasnu muziku, ima nekih drugih ometala sna. Za razliku od susjede, neke si od novih zvukova ne mogu tako lako objasniti. Zato mi treba vaša pomoć.


Odlučila sam izdvojiti 9 zvukova koji su mi otežali san u kući, napisati njihove najvjerojatnije uzroke i zašto ih nisam čula u stanu.


1. Zvuk prebiranja po olovkama na radnom stolu

Ovaj zvuk me jednu noć probudio i pošteno me uplašio. To nije nešto što želim slušati u tri ujutro u svojoj sobi, pogotovo dok nisam sigurna što prčka po mojim olovkama.
Vjerojatan uzrok – mačka, pas ili grijanje*.
Zašto se nije događalo u stanu? Nisam držala olovke na radnom stolu jer je bio premalen.



*Interna šala među ukućanima, za sve je zapravo krivo grijanje.

2. Zvuk zatvaranja vrata
Ovo možda ne zvuči neobično, ljudi stalno koriste vrata i u kući s puno ljudi, takav zvuk me ne bi trebao iznenaditi. Ili?
Vrata se nekad zatvaraju i dok im nitko nije u blizini.
Vjerojatan uzrok – propuh, životinje, vrata su prastara ili grijanje.
Zašto se nije događalo u stanu? Za početak, propuh u stanu je teško ne zamijetiti. Osjeti se vjetar od jednog kraja stana, do drugog. Kuća je na dva kata i ako nitko nije u prizemlju a ja sjedim na katu i radim nešto jako korisno i bitno za cijelo čovječanstvo i budućnost ovog svijeta (khm-khm), normalno da neću osjetiti povjetarac iz prizemlja.

3. Pseći lavež
Češće slušam svoje pse kako me upozoravaju da je neki treći pas vani, nego što slušam ljude. Što to komunikacija? Kako ono ide? Vau? Vuf, vuf?
Ono na što nisam naviknuta je lavež mog vjernog prijatelja u kasne noćne sate, kad se trgne iz sna, naizgled bez nekog posebnog razloga.
Vjerojatan uzrok – pas je ružno sanjao? Čuo je nešto što moji bijedni ljudski sluh nije mogao čuti? Upalilo se grijanje? Na žalost, pas mi ne želi reći.
Zašto se nije događalo u stanu? Možda je pas bio naviknut na zvukove u zgradi, možda i njemu treba vremena da se navikne na novu okolinu i nove zvukove.


4. Neobično zujanje

Ako nisu vanzemaljci, možda je grijanje. Grijanje u stanu nije toliko zujalo, ne znam zašto.

5. Lupanje s tavana
Nitko ne ide na tavan. To je pravilo kojeg se svi pridržavamo jer je tavan prljav i nitko ne ide na tavan. Nitko nikada ne ide na tavan. Jednom sam provirila na tavan i mislim da to neću ponoviti dok ne nabavim zaštitno odijelo i gas-masku. Ondje žive prašina i možda šišmiši.
Zašto sam onda par puta čula kucanje s tavana?
Majka je rekla da je vjerojatno vjetar nešto srušio, taj je dan stvarno jako puhalo. Možda su se šišmiši zabavljali a možda... samo možda... je uzrok bio grijanje.
U stanu nismo imali tavan.

6. Koraci
Ovo je čula moja sestra, ne ja. Čula je korake u praznoj kući. Mogući uzrok – pas ili grijanje. Majka kaže da veći od naša dva psa zvuči kao čovjek, kad hoda po stepenicama. U stanu nismo imali stepenice.


7. Zvuk prebiranja po priboru za jelo

Evo još jednog zvuka kojeg je čula moja sestra. Zapravo, ovaj cijeli post posvećujem njoj. Lijepi snovi, seko wink
Ako nemamo gladne duhove u kući ili ako toplina od grijanja nije pomaknula pribor za jelo, možda joj se učinilo. Možda nam je netko provalio u kuću i ukrao noževe! To bi objasnilo zašto imamo manjak noževa u prvoj ladici. Je li među vama možda koji Sherlock? Dobro bi mi došao jedan, da riješi taj misterij. Plaćam u obliku umjetničkih crteža na kompjutoru. Za ovaj post sam čak i napravila GIF. cool

8. Njuškanje
Pas se usred noći probudio i počeo njuškati po sobi, kao da traži nešto što mu je fizički omelo san.
Mogući uzrok – kukci? Ili grijanje.
Zašto se nije događalo u stanu? Kukci u stanu su bili manji od onih koji haraju po kući. Nekad me strah da će mi ovi kukci pojesti pse.


9. Velika, bijela prikaza koja me prati po kući

Mogući uzrok – sestra, ne izlazi puno po danu.
Zašto se nije događalo u stanu? Zapravo, je.

16.11.2017. u 21:05 | 36 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.