< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Nekaj o meni

Ime:Mario
Prezime:Furdi
Nadimak:Marek Ivanček...
Selo:Domašinec
Ulica:Vrtna 7
Razred:ve pem v prvi
Naj prijatelji:pero, štura...
Naj prijateljice:ivana,kistina,
melani, maja...
Hobi:nogomet
Izlazim:v casablanku, stil,
tu i tam v šampion, a ostalo
kam stignem
Volim:se kaj vole mladi
Mrzim:vučiti se i laži
I to je towavewave

Image Hosted by ImageShack.us

Liverpool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ferari


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lepi motor


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lepi koj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tutina R1


Image Hosted by ImageShack.us
Dinamo





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja limuzina



Kimi Raikonen-Nema jačeg

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gerrard

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Legende

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
O ovome sam mogu sanjati

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šlivovica stara 18 god.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Emina. Ona je darkerica i niko
joj nika nebre

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubi ljubi ljubi ljubi meee!
Voli voli voli volim teee!

Image Hosted by ImageShack.us

Petra moja sestrična. psssst!
I ovo gori je ona.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Frida. Moj pes. Američki staford

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

srijeda, 10.10.2007.

Bok svima koliko vas ima

waveBok ljudi kak ste kaj.Pre mej je se po starom. Tre v školu iti, vučiti se i takše gluposti a dobro je ov tjeden imam sam tripot školu.V pondelek je bil svetek a v petek pak idem kalampera pak takša sranja za školu pubirat pak mi dobro de. A zutra z zemljopisa moram donesti referata o CIGANIMA (prokleti bili) zato jer sam dok smo se neka vučili z zemjopisa o romanima i kaj su nam oni značajno donesli v hrvatsku ja sam rekel CIGANE a moja glupa učiteljica (spužva bob) me je poslala k još bole nesposobni psihologici i ona mi je dalataj još JOŠ bole nesposobni zadatak. I tak ve se moram duplo vučiti zbog jane reči (CIGANI) a u pič.. ma....uheadbang. A kaj bum ve jebiga moram napraviti.Ajd pozZ.wavewave

|Komentiraj 14| Printaj| #| *|

petak, 05.10.2007.

Ja i štura

wavepartypartysmokinFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Bok ljudi. Ovo smo vam ja i valentinozujonaughtyrolleyes trazni kak letve tak ka neznamo de smo i celo večer smo si popevali ovu pesmu.pjevapjeva

Tu smo vam se ja i štura napili kak svije. Nej predi smo dišli v kazablanku tam smo mohnoli par gemišti a unda pak k mej dimo. Dok smo došli k mej smo predi igrali stolnoga nogometa do pol 11 a unda dok su moji dišli spat je i štura v kuhjui seli si kre lagva i pol vure se ne mekuvali fkrej. Unda se štura stel i rekel idem dimo a ja vum po motore ka ga tpeljam i ja budala sam se zaletel v kosu i i malo motoru napravil štetu al ne velku. I to je to. Ajd bok.mahwavewavewave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Posljedice udara.cryheadbangmadpuknucuwave

|Komentiraj 23| Printaj| #| *|

ponedjeljak, 01.10.2007.

Neznam kaj pisati pak pišem gluposti

naughtyE bok ljudi evo i mene nakon tri dni. Celi vikend sam vam ništ se ne javljal pak vam malo povem kak je bilo. V subotu sam celi den spal. V nedelu sam ud zaronuga jutra na nogama prvo sam išel k meši šteri se mi baš i neda iti al moram jer je mama rekla ak nam išel k meši nesmem niti na utakmicu a u P. M. Dok sam došel od meše fletno sam zgrabil totbu i gas na utakmicu. Igrali smo protiv Držimorca-Strelca-Piškorovca i pobedili deset nula. Ja sam bil igrač utakmice. Bil sam na golu i celu utakmicu sam stal pre golu kak hurmok mel sam parput loptu v nogama i to zato ka mi ju je Antek dal ka ne zaspim. Na kraju utakmice smo se vrnuli v Domašinec tam smo se nažrli kak svije (njamisendvičinjami). Posle polne sam išel malo v Čakovec tam sam se malo šetal po gradu nažral sam se pečeni kostaji i se roke su mi bile črne. Unda sam dišel dimu nahronil moje blago. Posle sam dišel na utakmicu a bole da sam i ne išel jer su naši zgubili dva nula a u P. M. Dok je minula utakmica sam dišel malo pred šampion a unda z šturom v kazablanku tam smo se malo naljali i dišli koli devet dimu. Denes sam pak išel v školu i pak sam bil z šturom na razgovoru pre razredniku jer smo dišli v zadrogu a ne smo smeli. I tak to bi bilo uglavnom to. Ajd čujemo se. BOOOOOK!wavewavewave

|Komentiraj 23| Printaj| #| *|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dizajn: gadura dizajn Copyright © 2008