Da analiziramo situaciju...

Mislim da bi bilo u redu da napisem post, jelda? Kaj ima kod vas? Kod mene niš spešl... Ne mogu vjerovat da je već 7.mjesec!! Kako mi brzo prolete dani… Baš je neko spigano vrijeme zadnjih dana…Ubija me ova sparina! Ja upravo odgledala Ocean'12 po jedno stoti put... To je tako dooooobar film! Preporučam ga svima! I sad sam ubila kilu trešanja i osjećam se ko da imam kamion u trbuhu! Ajooj... Za neupućene Kristina je na moru…(Kiki brzo nam se vrati!!) Rrrring-rrring (dobro ne zvoni mi mob baš tako, zvoni mi Dani California, al nema beda) baš me Vanja zvao…Pita kad idem van. Hmmmm, a kad ćete vi dragi moji? Ja bi oko 7-8. Izvadila sam sve dokumente za upise, još samo 2 dana….(Flea moramo se upoznat!;D) I da ljudi! Nemojte se svađat! Pa šta je ovo...kod nas u društvu svako malo neki zategnuti odnosi, vrijeđanja...pa mislim nismo mala djeca! To bi bilo to, moram ić jer me stara tjera da usisam stan(a ipak sam ja dobra i poslušna curica-LooooL)

Ciao svima!!
Živjeli 100 godina.....:)


Pročitajte ovo! Ja sam totalno u konfuziji....:)

Ovo je istinito pismo kojim je nepoznati mladic u Hrvatskoj nedavno
pokusao izbjeci vojnicku duznost.



Stovani gospodine ministre obrane,

Dozvolite mi da Vam objasnim svoju situaciju u nadi da cete moci
razrijesiti moj slucaj.

Trenutno cekam poziv u redove HV. Imam 23 godine, ozenjen sam
47-godisnjom udovicom, koja ima 26-godisnju kci. Sa tom kceri ozenjen je
moj otac. Ozenivsi kci moje zene, moj je otac postao i moj zet. U isto
vrijeme, moja je zena tasta mome ocu, a kci moje zene moja je maceha.

U sijecnju zena i ja dobismo sina. To je dijete brat oceve zene, a zet
moga oca. U isto vrijeme, to je dijete i moj stric, jer je brat moje
macehe. U svibnju zena mog oca rodila je sina. To je dijete moj brat,
jer je sin moga oca. U isto vrijeme, to je dijete i moj unuk, jer je sin
zenine kceri.

Dakle, ja sam brat svoga unuka, a s obzirom da je muz necije majke i
otac toga dijeteta, ja sam i otac zenine kceri, te brat njenog sina. Jasno je,
dakle, da sam ja svoj vlastiti djed.

Nadam se da sam sve jasno objasnio. Nadam se, gospodine ministre, da cete
me razrijesiti vojnicke duznosti, jer zakona nalaze da sinovi vise od
dviju generacija (dakle djed, otac i unuk) ne smiju istovremeno sluziti vojsku.

Hvala vam na razumijevanju.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Odgovor Ministarstva Odbrane RH uslijedio je nakon dva tjedna. U
izvjestaju pisalo je:

Osoba je permanentno razrijesesna vojnicke duznosti, zbog sumnje
psihickih nedostataka i mentalne nestabilnosti koje su poslijedica
kaotickih odnosa unutar obitelji.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

01.07.2006. u 14:32 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog vam je dokaz kolko je dosadno u Purgergradu prek praznika ;)


Web Counter
Get a Web Counter





ja, samo ja i opet ja...;)


Moja malenkost... Zovem se Marija-nick Mare! Živim u Zagrebu-kvart Srednjaci. Iam 14,5 godina...dakle završila 8.r. Sad ću se upisat u 2.gimnaziju, yaaaaay! Ljubav: khm, khm...zaljubljive prirode...slobodna! Pametna sam, društvena, iskrena, tvrdoglava, ponekad slaba na živcima, hehe Imam puno frendova... Naj frendica: KRISTINAkiss

Image Hosted by ImageShack.us

Volim: frendove, Red Hot Chili Peppers, putovanja, ljeto, Andru:))
Ne volim: glupe ljude, kišu, učit...


Linkovi

*****nay priya*****
LANA- legenda!!! to majka vise ne rađa...
Chofy! jedan od rjetkih u kojeg možete imat povjerenja...
n!ka...e šta ona sve provaljuje :D
ah, nasa plavusha...:))
marečićka- ma sve 5!
Ivisica...moja susjeda:) supach
Franks-živi za nogomet:)
Mala slatka Lina- looda za Franz Ferdinandom....Super je!!
dorchy- zakon cura, tek je 6.r...vidi se da će bit nešto od nje;)
anna a.k.a tikva- mala punkerica, totalno opičena...
Četka-s njom je uvjek živa zajebancija:))
Edy, Edo- cool dechec
Svalina... fora!
Mia-najsss blog, isplati se vidjeti...
Irena-e, ona je stvarno posebna:) blog posvećen hairmetalu




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


MModern
AAmorous
RRealistic
IIntense
JJudicial
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com