Welcome!

Hm, da...pa to sam ja!thumbup Kaxte ekipo?? Sad sam i ja blogerica-lol... Ovo vam je dokaz kolko je dosadno u dragom nam Purgergradu prek praznika...:) Al nadam se da će vam se sviđat blog. Pisat ću o svemu i svačemu, kaj mi dođe...a znamo da sam spontana;) Evo, ovaj post je probni, ono, reda-radi... Istina bog da je kratak, al jos se ufuravam u svijet blogera....hehe...

Molim komentare podrške:))smijeh

*hvatajte poosu!!mah


APDEJT!!
Evo nekih fora slikica....

Image Hosted by ImageShack.us
Ricardo Kaka!- ufff....dobar, dobar

Image Hosted by ImageShack.us
ajmeee, ja pišam kad to gledam....

Image Hosted by ImageShack.us
za vruće ljetne dane-hehe;))


Zanimljive stvari koje možeš raditi u liftu ako je pored tebe samo jedna osoba...


1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.

2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.

3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije
zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta
ima.."

4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.

5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i
na kraju im poželi sretan put.

6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."

7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"

8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.

9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam
nove čarapeeee.."

10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.

11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.

12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.

13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"

14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci:
"ups!"

15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.

16. Zaderi se:"Ding!",kad god lift stane na nekom katu.

17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"

18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s
mene!"

19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.

20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod,
uzvikujući:"Dole, rekao sam dole!"

21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u
ostale kao da su nenormalni.








29.06.2006. u 12:03 | 22 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog vam je dokaz kolko je dosadno u Purgergradu prek praznika ;)


Web Counter
Get a Web Counter





ja, samo ja i opet ja...;)


Moja malenkost... Zovem se Marija-nick Mare! Živim u Zagrebu-kvart Srednjaci. Iam 14,5 godina...dakle završila 8.r. Sad ću se upisat u 2.gimnaziju, yaaaaay! Ljubav: khm, khm...zaljubljive prirode...slobodna! Pametna sam, društvena, iskrena, tvrdoglava, ponekad slaba na živcima, hehe Imam puno frendova... Naj frendica: KRISTINAkiss

Image Hosted by ImageShack.us

Volim: frendove, Red Hot Chili Peppers, putovanja, ljeto, Andru:))
Ne volim: glupe ljude, kišu, učit...


Linkovi

*****nay priya*****
LANA- legenda!!! to majka vise ne rađa...
Chofy! jedan od rjetkih u kojeg možete imat povjerenja...
n!ka...e šta ona sve provaljuje :D
ah, nasa plavusha...:))
marečićka- ma sve 5!
Ivisica...moja susjeda:) supach
Franks-živi za nogomet:)
Mala slatka Lina- looda za Franz Ferdinandom....Super je!!
dorchy- zakon cura, tek je 6.r...vidi se da će bit nešto od nje;)
anna a.k.a tikva- mala punkerica, totalno opičena...
Četka-s njom je uvjek živa zajebancija:))
Edy, Edo- cool dechec
Svalina... fora!
Mia-najsss blog, isplati se vidjeti...
Irena-e, ona je stvarno posebna:) blog posvećen hairmetalu




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


MModern
AAmorous
RRealistic
IIntense
JJudicial
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com