Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

$MANY$

ja i sara...sretan





moj najdraži bend:









Image Hosting

SARA




The HOTTEST ORIGINAL graphics on the NET at Sparkletags.Com








osmaši...(pola nas fali...)



nekoliko nas iz razr...




Nešto o nama...

Ja sam Many...Treniram košarku i volim igrat 1:1 protiv Sare...
Slušam sve pomalo osim narodnjaka a posebno
volim slušat Linkin Park.
Mrzim osobe koje seru i koje su previše umišljene!!
Ljubav: zauzet sa SAROM!!!!!thumbup

Ime:Sara
Prezime:Mihelj
Škola:opća gimnazija
Razred:1.d
Kvart:Veruda...
Ljubav:zauzeta (cerekManycerek)
Volim:igrat košarku protiv manya naravno
Ne volim:umišljene & lažljive ljude


smijeh Blogichi...smijeh

...tajch...
...dorka...<3
...doris...
...petraaaa...
...dea...
...marijanica...
...paolich...
...asja...
...nina..
...dunja...
...miaaa...
...ninaaa...
...eugen...
...emina...
...niky & alisa...
...mile...
...alen...
...lucija...
...jelena...
...iva & šuco...
...šuco...



ja...=)



sarich...=))






Glitterfy.com *Glitter Graphics*




Image Hosted by ImageShack.us










PAR MOJIH FRENDOVA:
































Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 30.12.2007.

ej ljudi...vjerujem da je vec svima dosadio onaj stari post...pa evo novog...necu bas previse pisat jer evo kasno je i vec par noci nisam spavala...uff...umorna sam za popizdit bas neznam kako cu jos sutra izdrzat cijelu noc na nogama...ali ipak NOVA je...to se mora ljepo proslavit...ja vjerujem da ce bit super....evo ja i many smo skupa vec 8 i po mjeseci...6.1. idemo na skijanje...i tamo ce nam biti 9 mjeseci sretan bilo je tu i nekih poteskoca ali sve se na kraju rijesilo...ovim putem cestitam EMINI rođendan koji je 4.1. a slavi ga dan ranije...eto mi jos jedne neprospavane noci...ahhh...emini mojoj zelim sve najbolje i zahvalit joj se sto je bila uvijek uz mene kad mi je trebalo...u svih 8 godina sretan
u skoli...hmm...recimo da sam ja zadovoljna sa svojim 3.7 prosjekom...ma nije lose...many je pao 5 predmeta....da ovaj necemo komentirat...ali sta je, tu je... eto nemam vise sta za filozofirat, ljudi pozdravljam vas sve, zelim vam sve najbolje u 2008.godini i to bi bilo to...i za kraj sam pripremila jedan divni slide show u kojem su moji ljudi koje najvise volim...obozavam vas sve...cerek uzivajte mi svi i komentirajte...
P.S. ljepo se provedite na novoj...thumbup

|Lonely... 109| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.