Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

$MANY$

ja i sara...sretan





moj najdraži bend:









Image Hosting

SARA




The HOTTEST ORIGINAL graphics on the NET at Sparkletags.Com








osmaši...(pola nas fali...)



nekoliko nas iz razr...




Nešto o nama...

Ja sam Many...Treniram košarku i volim igrat 1:1 protiv Sare...
Slušam sve pomalo osim narodnjaka a posebno
volim slušat Linkin Park.
Mrzim osobe koje seru i koje su previše umišljene!!
Ljubav: zauzet sa SAROM!!!!!thumbup

Ime:Sara
Prezime:Mihelj
Škola:opća gimnazija
Razred:1.d
Kvart:Veruda...
Ljubav:zauzeta (cerekManycerek)
Volim:igrat košarku protiv manya naravno
Ne volim:umišljene & lažljive ljude


smijeh Blogichi...smijeh

...tajch...
...dorka...<3
...doris...
...petraaaa...
...dea...
...marijanica...
...paolich...
...asja...
...nina..
...dunja...
...miaaa...
...ninaaa...
...eugen...
...emina...
...niky & alisa...
...mile...
...alen...
...lucija...
...jelena...
...iva & šuco...
...šuco...



ja...=)



sarich...=))






Glitterfy.com *Glitter Graphics*




Image Hosted by ImageShack.us










PAR MOJIH FRENDOVA:
































Free Music

Free Music



Free Music

srijeda, 11.07.2007.

3 mjeseca......=))

pa evo i mene....mislim da bi stvarno bilo u redu da vam se malo javim nakon 2 mjeseca...rolleyesrolleyesrolleyes pa evo danas sam baš morala napisati post jer su prošla 3 mjeseca otkada smo ja i many skupa....yesyeswinkyesyes e da...ko bi reko, meni je baš prebrzo prošlo...smijehsmijehsmijeh u ta 3 mjeseca prošli smo puno i dobrih i loših stvari ali glavno je da smo uvijek ostali skupa i zajedno bez obzira na sve...ja se samo moram ispričati mom manyaku zbog mojih (preeee)čestih promjena raspoloženja koje nekad znaju bit gadne...blablablablablabla ljubavi da mi je samo znati kako me uspiješ trpit...roflroflrofl uglavnom...za one koje neznaju, bili smo u gardalandu...ja i many yesyesyes....i bilo je preeeeeedobro...roflroflroflrofl nešto šta ću uvijek pamtit...smijeh i pozdravljam sve sa v.v-a, t.p-a i kaštanjera koji su bili sa nama...wavewavewave prije par tjedana mi je također bila krizma....yesyeswinkwinki bilo je dobro....došli su mi rođaci iz slovenije i tako...sljedeću subotu je manyu krizma...jeeeeee smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh uglavnom, jedva čekam da upoznam još malo njegove obitelji...kao da ih ne znam već dovoljno...obitelji nam već dogovaraju vjenčanje...hahahahahaha smijehsmijehsmijehroflroflrolleyes što se tiče škole...ja sam prošla sa 5 (4.56) a many sa 4....bravo mi....nutnutnut i ja sam upisala opću gimnaziju (100.na listi jeeeeeeeee smijehsmijehsmijeh) a many tehničku za geodeta...a mogo je ić za arhitekta madmadmad ali nema veze...zadnji dan škole proveeli smo tako da smo se svi išli napit i bilo je dobro...deaddeaddead valjda....deaddeaddead nekad još uvijek ne mogu vjerovat da je kraj i da se u 9.mjesecu neću vratit u svoj stari razred nego u neki drugi, u drugu školu, punu nepoz 8 je godina prošlo i treba se pomirit sa činjenicom da je kraj...ionako ću se sa najdražim ljudima i dalje viđati...ovim bi putem pozdravila stefana iz mog razreda koji neće srednju završit ovdje u puli nego ide u zagreb...zvali su ga u dinamo...yesyesyes nisam mogla vjerovat kad sam čula...tamo će završit sportsku gimnaziju pa ko zna šta će dalje bit...želim ti svu sreću i znaš da ja vjerujem u tebe smijehsmijehsmijehsmijeh ovih dana many po cijele dane visi ovdje na verudi i ne pušta me ni sekunde na miru...nutnutnut sad je sretan jer mu baka živi odmah pokraj mene pa sad dolazi spavat kod nje...ono najedamput je zavolio svoju baku...hahaha...a šalim se ljubavi...nutnutnutnutrolleyes uglavnom neznam još šta ćemo napravit za naša 3 mjeseca, znam samo da se kao i inače, nećemo cijeli dan odvajati jedan od drugoga...nutnutnut i šta da vam još kažem...moje pričanje se malo odužilo...rolleyes pa mogla bi sad ići...pozdravljam teu kiss, miu kiss, dijanu kiss, EMINU nut, moju seku koja je došla iz slovenije wink ninu kiss, niky & alisu rofl sve osmaše iz stoje 8.a & 8.b 4everrrrrrr cerekcerek...i to je to...jelda?sam koga još zaboravila?a valjda ne...pozz ekipo.... ajoj da...pozdravljam i manya...hahaha...a zajebavam se ljubavi nisam te zaboravila...ljubavi volim te, sretna ti 3 mjeseca i svaka ti čast sta šta me podnosiš!!!!!! smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

cerekcerekcerekcerekcerek Many + Sara cerekcerekcerekcerekcerek

|Lonely... 303| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.