Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

$MANY$

ja i sara...sretan





moj najdraži bend:









Image Hosting

SARA




The HOTTEST ORIGINAL graphics on the NET at Sparkletags.Com








osmaši...(pola nas fali...)



nekoliko nas iz razr...




Nešto o nama...

Ja sam Many...Treniram košarku i volim igrat 1:1 protiv Sare...
Slušam sve pomalo osim narodnjaka a posebno
volim slušat Linkin Park.
Mrzim osobe koje seru i koje su previše umišljene!!
Ljubav: zauzet sa SAROM!!!!!thumbup

Ime:Sara
Prezime:Mihelj
Škola:opća gimnazija
Razred:1.d
Kvart:Veruda...
Ljubav:zauzeta (cerekManycerek)
Volim:igrat košarku protiv manya naravno
Ne volim:umišljene & lažljive ljude


smijeh Blogichi...smijeh

...tajch...
...dorka...<3
...doris...
...petraaaa...
...dea...
...marijanica...
...paolich...
...asja...
...nina..
...dunja...
...miaaa...
...ninaaa...
...eugen...
...emina...
...niky & alisa...
...mile...
...alen...
...lucija...
...jelena...
...iva & šuco...
...šuco...



ja...=)



sarich...=))






Glitterfy.com *Glitter Graphics*




Image Hosted by ImageShack.us










PAR MOJIH FRENDOVA:
































Free Music

Free Music



Free Music

utorak, 01.05.2007.

sutra na put........

E da......pišem vam ovaj post tako da vas pozdravim jer sutra idem na put u Dubrovnik i to 5 dana!!! Jedino loše je šta neću vidjet moju kissSarucerek i pitanj je ako ću izdržat toliko bez nje!!!!!!!!!Vjerojatno nekima neću faliti kao Miji i Zero zato jer će tako moči ići van sa Sarom a inače nemogu zato jer je samnom, bolje vam je da sad iskoristite priliku.....e i Tea ti mi čuvaj Saru dok me nema!!!!!!!Danas mi je bio predobar dan....Sara je bila kod mene tu na puntiželi cjeli danthumbup.....zabavili smo se samo kako mi znamo.....smijehi sad mi je još gore jer je bilo predobro, pa mi se neide na izlet!!!!!!!burninmadburninmadAjde ljudi pozdravljam vas i Mia,Zero i Tea čuvajte mi Saru jer ako ne.......če biti svašta!!!!!!!!! Sara ljubavi falit češ mi i nadam se da češ se i ti zabavit dok me nema....volim te ljubavi!!!!!!!!

|Lonely... 138| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.