MANOWAR

petak, 15.07.2005.

Fast Taker

Fast Taker je prica o veseloj i neobuzdanoj Manowar-ovoj mladosti. Pjesma ja prava hard rock/heavy metal stvar. Manowar spominje majku kojoj je uvijek zadavao nevolje kao mladi, jer je oduvijek bio divlje naravi. Ova pjesma sadrzi mnoge metaforicke poredbe, i ne nalaze se u noj nikakav svijet magica i fantasy-a za razliku od mnogih. Iz pjesme se ocituje utjecaj ranih Sabbatha i Maidena. Prisjeca se Manowar mnogih stvari kao mladi outcast. Sebe naziva fast taker-om (nesto kao „brzi kradljivac“ jer nikad nista ne cega nego kad je sansa uvijek ju zgrabi, sto moze biti jedna vrlo poucna lekcija, jer zivot ne mazi.) Govori se da njemu ne smeta sto drugi govore njegovom ocu da se pomole za njega i njegovu neobuzdanu narav. Manowar-a u to vrijeme mladosti i ludosti nije za nista briga i zivi svojim ludim odmetnickim zivotom u kojem uziva. On kaze da je zivot za njega igra koju igra („Right here's where I'm staying Life's a game I play“), te on mnoge stvari koje mnogi tesko prozivljavaju ni ne gleda, jednostavno se na nista ne obazire. Saznaje se iz pjesme da Manowar prica o svom 16-godisnjem odraslom svjetonazoru. (Slicno kao Iron Maiden-ov hit Running Free – „Just sixteen, a pickup truck, out of money, out of love..“) Manowa je vec tada sebe smatrao kao dovoljno odvaznim i smjelim za uzbudljivi put oko svijeta („Old enough For a trip around the world“). Osim sto govori o moci glazbe za koju se bori, takoder pjeva i o prvim provodima sa zenskim rodom. U ponovljenim stihovima Manowar drugi puta izrazava da je zivot igra koju igra i za mir.



Mama is having troubles,
It always comes from me
Your daddy said that drink is
Is not yours for the free
They tell you I'm a loser
'Cause I like see 'em breed
But truth is in the mirror
Is one thing never seen
I sing Yeah
Long time ago
You tried to tell me, son
People tried to hold on
I said no no, no no
No, I don't mind them saying
That you should be praying
For me, fast taker
Right here's where I'm staying
Life's a game I play
For keeps, fast taker, fast taker, fast taker
Take it away
Only sixteen
For more than not a girl
Old enough
For a trip around the world
Pick you up on Friday
When daddy goes to sleep
Bring you back on Sunday
When he's watching "Merry Granma" on T.V.
Oh yeah, he won't see me
Now do it right with music
Then you learn how to abuse it
All night, fast taker
Right here's where I'm staying
Life's a game I play
For peace, fast taker, fast taker, fast taker
Take it away
Mama is having troubles,
It always comes from me
Your daddy said that drink is
Is not yours for the free
They tell you I'm a loser
'Cause I like see 'em breed
But truth is in the mirror
Is one thing never seen
A long time ago
You tried to tell me son
People tried to hold on
I said no no, no no
No I don't mind them saying
That you should be praying
For me, fast taker
Right here's where I'm staying
Life's a game I play
For keeps, fast taker, fast taker, fast taker
Take it away

- 19:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O Manowaru..

Sponsored links




Sponsored links





Free Web Site Counters

Counter