Trećinu svijeta daleko

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (23)
Lipanj 2009 (13)
Svibanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (20)
Veljača 2009 (20)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (13)
Kolovoz 2008 (24)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dojmovi i fotografije iz Japana

Linkovi
Glavni fotoalbum:
Photobucket
Photobucket2
(jerbo se prvi napunio)

Japan:
Službena stranica grada Sakaija
Interaktivna karta Sakaia
(Japanska, s titlovima)
Prefekturno sveučilište u Osaki
Matsumae međunarodna zaklada (hvala im)
Hyperdia planer putovanja
(vozni i letni redovi, vrlo korisno iako isprva nespretno)
Japan-guide.com - sve što ste htjeli pitati o Japanu a niste znali gdje biste.

Preporučena literatura:
Blog Kućanice u Japanu
(za one koji ne čitaju ovaj blog samo iz rodbinske dužnosti)

Meni zanimljivo:
Ilustrirani vodič kroz japansku mitologiju
Službeni sumo portal
Sumoforum
Ghibli muzej
Takarazuka Revue
(službena stranica, na Japanskom)

Bratske stranice:
Darko Macan piše blog
MCNov crtani notes

22.10.2008., srijeda

Asuka, dio treći: Muzej na kraju grada

Kako je muzej smješten dosta daleko, baš negdje između dvije željezničke postaje, slijedila mi je lijepa šetnja kroz polja.
Photobucket
Šuma bambusa. Mmmm.

Mini pod nadstrešnicom.
Photobucket

Hrpa krame. Možda čeka odvoz krupnog otpada, ali svakako mi veseli srce. Rijetko viđam takve hrpe krame u Japanu, pa me svaka podsjeti na dom.
Photobucket

Muzej Asuke ima nešto zgodnih izložaka vezanih uz početak budizma i tumule, ali najzgodnije su kopije stjenčuga iz šire okoline smještene u nekoliko desetaka metara šetnjice parkom pred ulazom u muzejsku zgradu.
Photobucket

Photobucket

...a sa stražnje mu strane:
Photobucket

Photobucket

Photobucket
(ovaj i prethodnik mu spadaju u Saruishi, Majmunsko kamenje)

Photobucket
Ovo lice je vrlo Majoliko (Maje kao Srednjeamerički narod, ne kao Pčelica)

A tek ovo!
Photobucket

Maketa građe tumula.
Photobucket

Analiza topografije Budine glave, koja bi i sama mogla biti umjetničko djelce...
Photobucket

...za razliku od ove simulacije izvorne boje (i pozlate) kipa. Brrr.
Photobucket

Reljef nebesnice...
Photobucket

...i feniksa iz 7. stoljeća. Začudno realistični i fine izrade.
Photobucket

Nakon obilaska muzeja zaputih se u podulju šetnju natrag do postaje, koja bi me provela pokraj još koje stjenčuge. A usput...

Zbilja zbilja sitna žabica.
Photobucket

Strašilo.
Photobucket

Čudni kukac. Dajem nagradu onome tko mu locira glavu.
Photobucket

Asuka-gawa (gawa = kawa = rijeka) teče uz jedan od tumula koji je istovremeno i park i vidikovac. No nije mi se više dalo penjati.
Photobucket

Ah, rižina polja.
Photobucket

Jedna od stjenčuga, ova dio negdašnje grobne komore koji se svalio s brežuljka na put. Narod ga zove Vražji zahod, iz očitog razloga.
Photobucket

Mislim da su ove konzerve piva zveketavo strašilo...
Photobucket

Kako sam zašla u sve uže i uže stazice između sve manjih i manjih polja, kad sam naišla na kartu stala sam je proučavati da se uvjerim da sam na dobrom putu (i jesam bila). No strankinja koji proučava kartu potakla je lokalnog penzionera da provjeri jesam li se izgubila, kuda idem i da mi se ponudi pokazati put. Ako japanska pristojnost ima koju lošu stranu, to je da ih je nemoguće spriječiti da ti pomognu jednom kad si to utuve u glavu. Na kraju je jednostavnije s osmijehom prihvatiti nepotrebnu pomoć... Diplomirani agronomist s (o, slučajnosti) mojeg Sveučilišta, natucao je nešto engleskog, pa smo se sporazumijevali kako smo znali i umjeli, s par ključnih riječi na japanskom i engleskom. Kad je čuo da sam iz Hrvatske, rekao je "Jugoslavija!", a na moje potvrdno klimanje dodao je ime, koje je zvučalo otprilike "Roburo Matachichu!" Potrajalo je desetak sekundi dok sam to dešifrirala u "Lovro Matačić!", vjerojatno zato što tu asocijaciju na Hrvatsku nisam očekivala. Čovjek voli slušati klasiku, i sjećao se njegovog gostovanja u Japanu...

Na kraju me je otpratio sve do postaje. Usput smo stali vidjeti još par "majmunskih" gromada, koje su prenesene sa svojih izvornih položaja da čuvaju grob neke princeze.
Photobucket

Photobucket

I tako je završila moja posljednja ekspedicija iz Sakaija. Idući ću put na vlak sjesti da se u Sakai više ne vratim. Šmrc.
- 14:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>