petak | 04.04.2008.

Ti nisi dete ti si kreten!

Nije mi sjajno ali ne žalim se. Probudio sam se ujutro i shvatio da je opet sjeban dan. Mislim sad...preciznija sapunična (sapuničnost-pretjerano korištenje gramatičke ispravnosti i naglašavanje iste) izjava bila bi - "pada kiša, oh ne, oh pobogu što ostade od lijepa li dana...". Ja ne volim kad pada kiša jer onda me moji tjeraju da uzmem kišobran da ne pokisnem, a i veća je mogućnost stvaranja bespotrebne psihoze koja većinom donosi opću raspiždenost ( raspizditi se - dovesti se u stanje nekontrolirane pomahnitalosti izazvane vanjskim ili unutarnjim faktorom) pogotovo kada se isti ne nalazi u rukama osobe koja ga je uzela, što se često događa kako meni, tako i mome ocu. Sva sreća kad ne znam di sam šta stavio samo bubnem "u autu je" i nadam se da me neće poslati po upravo tu stvar istog trenutka. Kasno sam se probudio jer sam smišljao dugo u noć kako ću zaspat da me ujutro ne boli kičma. Taj nekada hvaljeni krevet nakon samo dvije godine korištenja postao je zrelim za hrelić. Sama potrošenost mog spavala ipak ostaje enigma, koja je dovela do ponovne umjetno izazvane "kinderbetizacije" mog spavanja. Ležim na naslonjaču jer je najmanje razmrdan a onaj drugi dio koji se rasteže na onaj super "klik-kak" zvuk podignem u zrak manirom vrhunskog razvlačivača kreveta. (razvlačenje krveta - za vrijeme tzv "federa" bio je to puno zahtjevniji posao, danas je to goli k., osim ako ne rastežete ovako kao ja metodom "prvo legni pa razvuci-odnosono privuci") Faktičko stanje stvari je da izgleda kao da spavam u kinderbetu (makar koliko mi šutjeli o tome). Prilikom bakinog tihog ulaska u sobu po telefon dok su moji na poslu (od tišine postoji samo njezino uvjerenje u istu) začuo se komentar koji je negdje u sebi sadržavao i riječ kinderbet i ismijavanje dotičnog spavača...
Vrlo brzo se tada pročula vijest br2. koja me je dodatno osramotila u krugu bližnjih da sam već pomišljao kako izvesti naprimjetno depenetriranje iz stana. "TKO JE UGASIO ŠKRINJUUUU!!!!" Nije problem u tome tko ju je ugasio, naravno to sam bio ja, već tko ju nije uštekao nazad... Mislio sam manirom vještog izbjegavača problema sve svaliti na čistačicu, ali sam priznao grijehe... Jebiga zujala mi je škrinja gore kod bake za popizdit, a svi znamo koliko nam je prijeko potreban san, koji u stanu nisam mogao ostvariti radi radne akcije 2 kretena s bušilicom koji su jedva u 2 tjedna iritantnih bušenja uspjeli razbiti 2 stepenice iza moje zgrade i navesti me na misli o ubijanju barem jedog od njih dvojice retardinja koji loču 436 boca žuje na dan i lupaju pneumatskim čekićem na način da vam hipotalamus stenje pod naletom iritantnih strujnočekično-zvukovnih podražaja pojačanih ljudskim elementom njihovih "krumpira - luka" glasova Čak ni iskrena ispovijest ištekavača kištre nije me spasila od zajedničkog zaključka ukućana da imaju potomka "kretena kojeg se nemože samog ostavit ni na 5 minuta". Spasio me jednoruki Zagorski samopropucavač čij je čin moj izlazak iz stana učinio nebitnim toga trenutka.
Zaključci ovog teksta su pod:
a) ne diraj lava dok spava
b) friško meso je najbolje
c) bolje svinjska kuka nego jedna ruka
d) dok jednom smrkne drugom svane.

Odgovori u komentarima!!!

- 04:44 - Komentari (10) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.