nedjelja | 10.02.2008.

Jägermeister, vikend i ostale sprdnje...


Evo ga 5 sati meni se jos ne spava, čak sam išao na benzinsku po onaj kinder nilski konj pojma nemam kak se zove ali sam se navuko skroz. Vikend je bio skroz fin , jedino šta sam si sam zaribao subotu.. Ostao sam doma.. a onda su još mene kasnije zaribali.... Nego u petak je bilo ultra puno sve. Ponovo fino određen posao...jedino su mi ove hostese bile malo mekane ali ajde... otišlo je 14l jegerčića pa im nije za zamjeriti. Inače malo sam se okušao i kao konobar..ajme koji je to kaos... Svaka čast ljudima kad iz gužve 100 puta čuju svoje ime i ne polude dok te svi gledaju onim molečljivim pogledima u želji da upravo njima udijeliš malo alkohola preko reda...Ove srijede se vatam Hameda i midikena i počinjem ono šta sam rekao da neću nikada, ali evo došlo je i do toga da me stislo sa svih strana, pa ću progutati još jednu kndlu i nahodavati uz ostale polumajmune (i priznao to ili ne zajedno se s njima pomajmuniti) po hrvatskim wannabe fashion showovima. Ali gledam to sa svjetlije strane.. barem neće nedostajati materijala za ovo moje kenjanje od bloga... Pozdrav!


- 02:26 - Komentari (5) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.