petak | 08.02.2008.

DENZITETI, RAZINA SVIJESTI I PARTY OVAJ PETAK

Svemir, kolektivna svijest, denziteti, sudbina a mozda i njegova Sveprisutnost malo su me spustili na zemlju i to doslovno. Ponovo sam tvrdio da sam apsolutno bezosjećajan u jednoj raspravi u rane jutarnje sate. Ne znam šta bi to točno bilo. Ali tup sam za ljubav i jednostavno patim od kroničnog gubitka osjećaja. Nikoga ne volim nešto posebno, ali ni ne mrzim. Pa sam tu negdje u tupilu sredine. Taman kad sam izgovorio nesto u tom smislu zviznuo mi uteg na palac. Tko mi odgovara? Možda ubacujem nemir u ljubav kao glavnu i jedinu pravu istinu ovog našeg postojanja? Pa me je onda neka vrsta kolektivne svijesti klepila? Ili je možda samo bila stvar zahrđalog imbusa koji je popustio? Sada čekam da otpadne i to malo poštenog nokta na nozi. Plavetnilo se već nadzire... Ili možda zato šta sam se nekontrolirano grčio od smijeha dok mi je frend ležao na podu zbog noge koja se ukočila nakon dugotrajnog sjedenja za kompom. Sve se vraća sve se plaća? Možda... Meni se i vraća ali za sada još ništa ne moram platiti. Kada sam kod razine svijesti, nije da nešto previše napredujem. Tu sam u nekakvom stanju životnog polusna koji će evo očito trajati još neko dogledno vrijeme. Kakvo dogledno šta uopće to dogledno znači... Hm dogledno je prilično nedefinirano ali uz dozu nadziranja definicije vremena tako da ću ipak reći neko vrijeme. Kad sam kod vremena ono brutalno leti. Nije sad to zbog nekog fol tempa života ovo ono, nego eto bliži nam se 2012 i sveopći cirkus na planeti. Neda mi se to baš objašnjavat ma dovoljno je upisat tu brojku apokalipse u vodeću tražilicu pa se informirajte ili čekajte da Mišak napravi emisiju. Tijek vremena kakvim ga poimamo donio nam je još jedan vikend. Opet sam se bacio u neku organizaciju, pa lijepo ako ne znate di ćete svratite u Kolodvorsku broj 6 danas oko 10-11. Pozdrav!


- 04:13 - Komentari (3) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.