četvrtak | 31.01.2008.

SUHI KAŠALJ, TETIVA I FETA SIR

Pa poludit ću. Lijepo je baka rekla. PAZI ŠTA DIRAŠ NEMOJ GRIPU DOMA DONJET! I pazio sam šta diram. Ali hripljem kao debil i to na suho. Fulja znalac za bolesti i grlobolju savjetovao je limun i čaj + neke tablete brutalne nešto u miligramima pojma nemam, a Nijemac koji prodaje kebab savjetuje kombinaciju meda rakije i bijelog luka. Rakija i med još nekako ali luk ni ćuti. Tetiva mrzim ju. Mrzim ju više od suhog kašlja. Hodaš normalno ali nemožeš skakati. Dobro kome je još bitno skakanje. Ovako moram trpiti da jazavci preko mene smečiraju kao preko mladog majmuna ,ali bolje i skakati s jednom nogom nego nikako. Odi si kod Vuka na hitnu da ti to poslika. Mrzim kada se ta rečenica doma kod mene izgovara za svako šepanje. Dr. Vučinić jedva čeka da si ja to dođem malo poslikat. Ali stari voli reći tu rečenicu, jer se valjda njenim izgovaranjem daje dodatna težina obiteljskom znanju o zdravstvu. To je ono suludo znanje koje se prenosi s koljena na koljeno. A moja baka je po tome totalni primarius, točnije doktor znanosti. Lijepo sam ti ja rekla.... isto tako spada u repertoar. Jer sam prekjučer dok sam prvi put kihnuo odma preventivno u sebe trebao strpaditi hrpe andola i aspirina c, jer tak to ona napravi i nikad ju ne počopa. Jebiga mene je jer i nisam neki preventivac. Jedino što radim iz preventive je da se najedem kako poslije nebi bio gladan. Tako sam otkrio i feta sir. Paše di god ga puknem. Zdinstam si meso onako kao za lazanje, flisnem gore umaka od paradajza i onda kada misliš da je parmezan jedino šta preostaje uletava feta sir i normalno oni rezenci zeleni. Apsolutno jebenstvo i evo sad si idem složiti malo pršuta, maslina i feta sira. Gdje je taj sir bio do sada pojma nemam ali znam da će od sada imati stalno preventivno mjesto u frižideru!

- 22:38 - Komentari (6) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.