ponedjeljak | 28.01.2008.

BRAVO!

Ima već dosta vremena od kada sam kao fanatik bacao daljinske upravljače kroz prozor i sa prijateljima "jebo mater tovarima" i padao u navijačke delirije. Čak više ne znam ni di mi je kockasta majica i ostali rekviziti. Neću dalje uz nekakvu patetiku (barem si tako mislim) ili isticanje nekakvog hrvatskog kvazi-ponosa. Drago mi je bilo kad je Janica razvaljivala ali ništa više od toga, nemogu reći da sam umirao od sreće radi Blankinih uspjeha (sorry Stale)... ok svjetska prvakinja, ali ono ima ih 3 dobre.... ne umanjujem uspjeh ali ... Ali ovo od jučer i danas... ta brutalna premlaćivanja koja su trpili... same granice fizičkih mogućnosti i nevjerojatna volja koju sam vidio kod rukometaša zbilja su me se dojmili i to "ono pravo" . S jedne strane mali debeli sinovi hrvatskih tajkuna u društvu turbo-pičaka sponzoruša. Jedino što je spajalo te privatizacijsko hdz-ovske spodobe s tribina (pojačane Sandijem) i igrače na terenu bili su kockasti dresovi koje su nosili. Ostale niti koje bi povezivale te dvije skupine ljudi nikada nisu postojale. Zato sam sretan. Kako to? Gledao do kojih granica je jedan pojedinac a onda i kolektiv sposoban snagom volje i želje ići i pritom poništiti sve fizičke zakone, ozljede i pretvoriti ih u pobijedu! Oni su jednostavno pobijednici.Ne zanima me uopce finale, jebena medalja... Pristupiti sa takvom željom ostvarenju bilo kojeg cilja definitivno garantira uspjeh na bilo kojem području života i dosta se tu u zadnja dva dana moglo naučiti. Ja sam stvarno pod dojmom i mogu reći samo svaka vam čast ljudi na zalaganju, borbi, ustrajnosti, karakteru i svemu pozitivnome šta smo imali prilike vidjeti. Onda dalje...Nabijem sve vas koji ste bili tamo na tribinama zahvaljujući ulizivanju šefu u t-comu i vas koji ste u nekom selu zatvorili uspješno dvije lokalne trgovinice radi otvaranja novog konzuma.
Upravo ona energija i stvari koje smo imali prilike vidjeti kod Balića i ekipe apsolutno izlaze iz svih okvira i ne spadaju u podkategorije modernog sporta, gdje se na prvome mjestu kao jedini motivacijski faktor pojavljuje isključivo i samo novac. Nabijem i Nijemce i hladne sjevernjake i ostatak Europe i svijeta. Zbog straha da bježim u nekakav lagani polušovinizam, prekidam ovaj post. Svijetla strana... neće nas tlačiti "dočekivački bandovi" na trgu...i sa zadovoljstvom kažem:
NAKON SVEGA VIĐENOG OPRAŠTAM IM ČAK I SUDJELOVANJE U PREDIZBORNOJ KAMPANJI!
Bravo!

- 00:38 - Komentari (6) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.