četvrtak | 24.01.2008.

ISKRENOST, PIVA I 400 EURA

Svi ste se barem jednom našli u situaciji kada koristite omalenu laž radi nekakvog oblika osobne korisiti. Tu se postavlja ono vječno pitanje o tome može li ikakva laž pa makar i ona banalna biti korisna. Osobno sam tu nekako balansirao, nekada prikrivao istinu, ali nekako u zadnje vrijeme izbjegavam sitne laži, međutim.... Poziv na mobitel : "Ej Bojane imam jedan odabir prolazish 100% treba samo neka polubradica i dodji za sat i pol u Dubravu... znaš da žuja dobro plaća...." I sjedam u auto perem za Zagreb i nekak jedva stižem na vrijeme. Prije mene hrpa tipova. Uzimaš broj u ruke i staješ ispred kamere :"Ja sam taj i taj, toliko sam težak i toliko visok, snimao sam to i to i trnutno radim to i to" + određena doza humora i zanimljivosti kako bi se dojmili uvijek ozbiljnih producentica. Svima odredom piva je omiljeno piće i piju ju stalno. Govore takve prosere i kretenluke, a vodeći proser ima lik od 40-ak godina koji glumeći scenu srkne imaginarnu pjenu i sigurnim i jasnim naglaskom kaže "Ožujsko, da to je moje pivo!". Zakasnio sam i imao sam broj 46 (s tim da se tu računaju svi a bilo je negdje 10-ak uloga). Dolazim na red, producentica me skuži da se od prije znamo (dobivam optuživačke poglede sa strane od ostatka ekipe koja je naslućivala nepostojeći nepotizam) ii nakon mlakog pružanja ruke pita me pitanje koje je pitala sve prije mene. "Onda Bojane piješ pivo jel tako...?". I šta se događa meni u tome trenutku spada u granicu znanstvene fantastike. Ako ste gledali Toma & Jerrija kada je pas nabrijan da će konačno nabit Toma zbog onog odreska, a ovaj mu ga baci i on naivno potrči za odreskom i zaboravi prvotnu namjeru da nabije iritantnog mačka. U tome trenutku glava tog buldoga poprima oblik magarca i svjestan je kakav je retard ispao. Autor ovog bloga odgovara "Ne ne pijem pivu...ustvari uopće mi ne odgovara, ali mogao bi se naviknut i na ta pića s manje alkohola..." Trenutna tišina i pogledi sa strane koji odaju sreću zbog mog kretenluka....Iskrenost uvijek i svuda? Da ako si debil kao ja u tom trenutku! "Hvala lijepo Bojane kontaktirat ćemo vas, laku noć..." Pošten ili jeben? Jer oboje teško ide skupa.... Jel tako?

- 23:16 - Komentari (14) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.