srijeda | 05.12.2007.

100 Ludorija u glavi - NEBITAN PRIVATNI POST

Nemogu se previše skoncentrirati oko onoga što bi gtio napisati u nekom od slijedećih postova, pa mi se desi da upalim i ugasim editor i tako svaki dan...Pa sam odlučio ukratko reći kako moje vrijeme leti u trenutnom besposličarenju. Čekam neki posao u zg ali neću ništa pisati jer se već 2x od kad je ovoga bloga dogodilo suprotno, točnije netko drugi je uletio di sam sebe vidio... Spavam... Puno spavam.... previše spavam - pozitivno je da mi nestaju podočnjaci. Puno vremena provodim i za shugavim kompjuterom, ali pozitiva je da svaki dan imam trening. Ujutro fitness... navčer u Novsku na odbojku... Na televiziji nisam bio 100 godina, a mislim da će tako i biti... Doslovno brojim sekunde do svakog novog vikenda jer kužim da ovako neću moći još dugo... točnije rekli bi ovako može "do isteka zaliha", a taj trenutak se bliži... Svakoga petka govorim neću danas nikuda moram se malo odmoriti, a onda se odjednom probudim u nedjelju u 4 popodne.... Zavšio sam ponovo u Banovoj - oni koji ne znaju - selo kojih 20 km istočno od Kt, gdje pa sigurno dobrih 15 godina, zahvaljujući položaju istim intenzitetom, relativno ok posluje jedan old school glomazni disko. Mislim To je jednostavno "Banova" i ide se kada netko nije pio pa može vozit... Ili kad ja uzmem auto...Istina malo sam izbirljiv kada je muzikos u pitnju, ali znači moram u ovom postu o ničemu napisat da poludim od te blesave komercijale, ali bolje i to nego "Lupi nogom o ploču nek joj sise klopoču!" ili nedaj bože neke glupave domaće stvari....Nego... nekako mi se čini kao da sam uvijek najluđi gdje god se pojavim. Ne razumijem ljude koji nedje dolaze da bi 90% vremena proveli nahodavajući okolo... Maltretirao sam Domagoja koji je izvadio umnjak... Maltretirao sam i iritantnu žensku koja je uletavala da mi je poslije čak bilo malo i žao....Spasila me 101-ica u subotu za doma sa inhouseselectinom.... I nakon svega opet mi se ne spava nego sjednem u auto, pa počnem malo gledat po imeniku.... kako me jaaako vole svi koje zovem u te jutarnje sate. Htio bi samo vidjet kako bi moje "tjedno ja" reagiralo da se susretne sa "vikend ja". Mislim da bi ovaj tako dobio po lampi da više nebi izlazio van! Još sam uspio u tom vremenu dobiti i jedan šamar... ali onaj kad znaš da je zaslužen...slatki šamar.... ma onaj koji paše da budem precizniji. Joj kasno je a ja stvarno gluposti pišem, ali kažem opet.... nemam inspiraciju. Kao da pišem scenarij nekog kretenoidnog hrvatskog filma. Ustvari pa bilo bi tu kod mene materijala itekako. Ustvari zašto pišem sva ta sranja uopće....? Kao želim valjda da me se bolje zna? Ili uživam u zajebanciji? Ma i jedno i drugo... Evo danas sam szanao da je jedan veliki prijateljski projekt uspješno odrađen i mogu reći da sam full sretan stvarno ... Uz nke pozitivne misli i konkretne poteze smo doslovno spasili prijatelja... Još da netko mene spasi......A to bi mogli samo oni koji me znaju, a kad bi zbrojali koliko drugi o meni znaju ....fuff... zajedno sa mojim starcima nebi došli do brojke od 60%, što bi značilo da me baš nitko ne pozna u cijelosti. Užas... Isuse pa nitko ne zna apsolutno sve o meni? Jel to pametno? Pa moram nekome sve ispričati definitivno.... Kraj dosadnog posta koji nikuda ne vodi niti je šta pametno rekao. Laku noć idem spavat.
Ma nedam mi se još spavati i ne namjeravam ispravljati pogreške u tekstu pa ako ste do ovdje došli valjda ste se nekako snašli. Sad si idem pustit The Stranglers i "Golden Brown" jer to toalno paše! Laku noć stvarno sad i hvala šta uopće svraćate ovdje..... I evo sad sam se sjetio da zube nisam oprao aaaaaaaaaaaaaaaa................

- 03:23 - Komentari (9) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.