subota | 10.11.2007.

Pale sam na svijetu (Bojan sam u Pevcu)

Otvoren je novi Pevec. Sve svijetli i blesiće se. Parkiralište je jako veliko. Na traci se penjem na kat i mislim da sam u petom elementu. Jasna Zlokić pjeva s razglasa "Kad odu svi ti ostani". Sve ga ima. Lijepa sedla za konje i samohodne kosilice. Iz restorana u prizemlju dolaze mirisi. Ljudi jedu. Neki samo piju. Hoću cd i kupujem ga. 25 komada da stalno ne tražim među hrpom koji je prazan. Susjedi se susreću. "Ste malo ženicu u shopinmg izveli"?. "Jebi se glupačo" - vrišti susjedova faca, ali glas odgovara "Pa da malo." I meni je toplo, samo sam u onoj majici prugastoj. Dolazim u vrtni dio. Babe kupuju lijepe buketiće, a neke si i gledaju šta im je najbolje uz ogradu od sadnica, dok sredovječni kupac ženi u žuto zelenoj kombinaciji govori "Imatel kakvije komjutera za moju malu?" A onda sam svjestan da sam sam i da nema mame kao i onda kad sam se sa 5 godina izgubio u robnoj kući. Izgubljeno dijete u pevcu. Jebote ja nemogu naći izlaz, ali ne posustajem. Pokušavam se progurati kroz ulaz kad netko ulazi. Neuspjeh. Pokušava van kroz vrtni dio - babe još biraju flance. Posustajem. Neznam. Ja sam zarobljen u Pevcu. Skoncentriraj se budalo. Moraš izaći van. Pekara i mlađahna prodavačica je najbliža. Pevec redari odnosno zaštitari nalaze se iza stakla. Rađe idem do ove prve. Naslanjam se na pult. Bacam kretenoidni osmijeh "bluesteal 3". "Ej bok, čuješ daj dodji molim te primi me ispod ruke i otprati me do izlaza jer sam se izgubio." Umire od smijeha. Osjež joj dan. Prolazim kroz labirinte. Jedino šta mi ostaje je proći zaštitare u nastavku. "Možete molim vas stat sa strane". Gledamo motate se tu 15 minuta okolo.... Hoće me pipat ziher. Da skinut će me tu sa strane golog i gurnut mi ruku u sve otvore da si nisam koj flanc možda negdje naguro... Ma zabrijo sam... Ali znam ja taj pogled. Od izlaza do parkirališta trčim. A u pm. Imam rezervni ključ. Na njemu nema baterija a od straha ne znam di sam se parkirao. Ajme kao Seinfield u onoj podzemnoj garaži. Eno ga!!!!! T u je toooo!!!! Ulazim u auto i uzimam svoj tajni cd za posebne prilike. Puštam pjesmu br 3 "Nepobijediva" - Jacques Houdek. Vozim se preko nadvožnjaka i ponovo sam u civilizaciji.

- 19:47 - Komentari (15) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.