DEČKO U qrcu

20.03.2006., ponedjeljak

PROLJEĆE! a u meni nemir...

BOKIĆ fanovi moji..!
Dužan sam da vam kažem što se događa u mom raznobojnim emocijama ispunjenim životom. Intelektualan napredak, te evolucija mojih moždanih stanica bijaše jučer osporena. Baš sam nestašan, jaoh!!!Nisam imao pojma kad je "Nedjeljom u dva" pa bijah zakinut za simpatičnog metroseksualca-trendsetera Aleksandra Stankovića. Strašno, strašno! Taj sam silni propust zato nadoknadio proučavajući kretsko mikensku kulturu, eukariotske stanice i kristale. Oh, nemate pojma kako su kristali fora!!! Dobit ću 5 iz svega toga!!!! Onak, svjetlucaju se i kaže mi moja Druga da joj kupim neki fensi kristal, dijamat ili oh voutewher. Kad sam već spomenuo Drugu, moram reći da prekinuh s Mateom. Iako je odnos mene i Matee bio vrlo dubok, intelektualan, te nabijen subjektivnim osjećajima, ja i Druga se idealno slažemo, zabavljamo.. Osobito uživam kad ju obradujem pokojom ogrlicom od bijelog zlata, a kad napunim 18. kupit ću joj auto (dogovorismo se)!!!!!

Kako je izgledao prekid s Mateom? Njen bodigard koji izvršava njene tajne zadatke pratio je mene (da, baš ko u Ljubavi u Zaleđu) i VIDIO ME KAKO SA DRUGOM ISPIJAM SLATKI KOKTELČIĆ U SOKOLU!!!!! Strava! Ta vijest se proširila brzinom svjetlosti 3000000km/h do mojih roditelja. Onak, vikali su na mene ko nikad i rekli da su mi zabranjeni KOKTELČIĆI I IZLASCI U SOKOL, SALOON, te OSTALA KUL MJESTA. Sad mogu ići samo na nekul mjesta, kao glupa Močvara a to, naravno, neću jer je tamo prejeftino (upad: 15 kn,onak samo!)

S Mateom sam htio mirno prekinuti, no to je bilo neostvarivo. Otišao sam do njene kuće. Pozvonio na zvonko digitalno zvonce. Izašla je na balkončić. Imala je na sebi svileni ljupki outfit, a kosa joj se previjala poput valova ili snopova žita dok puše vjetrić!!! Gledala me usrdnim pogledom, te žustro kriknula: "TI... TI SI JEDAN ODVRATAN GAD! Slomio si moje gordo srce, ZNAŠ!!!!" i dodala grotesknu kletvu "DA BOG DA TI ŽUTI PRAMENOVI OTPALI DO DVADESETE..." Moj odlazak je bio popraćen zvukom štikle, koju je skinula i bacila ju na mene s balkona.

Image Hosted by ImageShack.us

Osjećao sam se kao nula, kao atom čije su kovalentne veze odavno popucale, kao organizam zaražen istovremeno HIV-om, HIB-om, HID-om, AIDS-om, TBC-om..te ostalim bolestima.

Više ne mogu čuti Severinin glas. Njena štikla me podsjeća na Mateu i Mateinu štiklu. Užas!
Osjećah se gore nego onaj dan kad me opratiše sa Ribnjaka prljavim psovkama, bocom vina i limenkama piva koje me zamalo pogodiše i unesrečiše uoči Silvestrova, ono!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nakon delikatnog prekida, zapustio sam se ko neki smrdljivi klošar. Nisam koristio parfeme, kamo li depilacijske trake za depilaciju prsa, a nisam baš posvećivao pažnju usnama pa su ubrzo popucale poput litosfernih ploča, onak!

Tako je lijep dan, a ja Vam pričam o bubušnim i bljakavim događajčićima.

Nije li slađahno sunce?!!! Proljeće!? Inspirira me na stvaranje....
Ugledat ću se na pjesnike... Dragutin Cesarić, TIn Ujević, Šenoa, Poo, Shakespir...
Kad napišem divne pjesme lirske, socijalne (o bogatstvu) ili pak antiratne, bit ću potencijalni kandidat za Predsjednika , i to AMERIKE ! ! !
Zamislite mene u bijeloj fensi kući u Vashingtonu. KJUT!!!!! Prvi Predsjednik-maneken-intelektualac...

Image Hosted by ImageShack.us

Evo jedna ljubavna lirsko-pejzažna pjesma za kraj. Po vrsti idila!

Sunce me mazi
Po obrazima rumenim
Kad te draga vidim
Ko jabuka se rumenim
Hop, hop, hop
Svoju ljubav njegujem
Kao moje mile grudi
Kao moje pošteno srce
Sunčeva zraka me ošamuti
Šmuc, šmuc, šmuc!
Ćuti, draga moja, ĆUTI!

ps. nije li zakon!?!?


- 21:14 - Komentari (162) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv