Manchi

TRENUTAK...

Mnogi ljudi ( tu uključujem i sebe) često su puta nezadovoljni, ponekad nervozni i mrzovoljni, jer se određena situacija ne razvija prema zamišljenom olanu. Pri tome zaboravljamo na one male stvari koje nas barem na kratko čine sretnima. Potpuno smetnemo s uma da trebamo uživati u svakom trenutku koji nam život nudi, jer život je kratak. Nemam namjeru da ovo zvuči morbidno, nego želim naglasiti važnost života i malih radosti koje nam pruža.
Da li vam se kada dogodilo da dok ste u nečijem društvu razmišljate o nekim stvarima koje planirate uskoro ostvariti ( npr. odlazak na put ), a ne mora nužno biti da vam je u tom društvu loše? Meni se to znalo često puta dogoditi, pogotovo sam znala razmišljati o tome kako mi je sada lijepo i da se barem ne moram vratiti prblemima kada "druženje" završi. Umjesto da punimo glavu "nepotrebnim" razmišljanjima, trebamo uživati upravo u tom trenutkukoji nam život pruža. Trebamo biti sretni zbog ljudi koji nas vole i uvijek su tu kad nam treba pomoć i utjeha. Ponavljam, treba biti zadovoljan s malim stvarima. U ovom slučaju, trebala bih se zadovoljiti s onim malobrojnim ljudima koji su bezuvjetno i bezgranično tu kad mi treba. Žalosti me to što bih voljela da ih je više i što me opet "puca" nepravda što sam u najvećem broju slučajeva ja ta koja sam na usluzi prijateljima kad im je potrebno, a natrag ne dobivam puno. Žalosti me i to što su svi prijatelji na koje znam da mogu uvijek računati izvan mog grada, a i iz Hrvatske. No, očito je da to nije u mojoj moći, a nad stvarima nad kojima nemamo kontrole, ne bi se trebali nervirati.
Trebamo uzeti stvari kakve jesu i pronaći najbolje u svojim životnim situacijama i uvijek to imati na umu kada smo loše volje, tužni i depresivni. Poučena vlastitim iskustvom, najbolje stvari se događaju kad im se najmanje nadamo. Ne trebamo biti pesimistični, nego realni i prizemljeni. Kako bismo izbjegli nepotrebna razičaranja trebamo imati realna očekivanja, ne živjeti u oblacima. Zato uživajmo u trnutku i u onim možda i neznatnim stvarima koje nam znaju izmamiti osmjeh na lica i unijeti toplinu u naša srca.
"...jer sve je opet tu, u ovom našem životu u redu, sve je OK..." Bruno Kovačić

09.01.2007. u 10:30 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

zanimljivosti iz života

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr