< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (9)
Ožujak 2010 (23)
Veljača 2010 (14)
Siječanj 2010 (20)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (49)
Listopad 2009 (34)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Linkovi

Sentimiento Madridista
FC Bayern Meister
Bayern Munchen
Iniesta 8


Chatbox





Dresovi za sezonu 2009/10
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Broj posjeta


clocks for websitecontadores web


Image and video hosting by TinyPic

Dresovi za sezonu 2009/10
Image and video hosting by TinyPic


Moze li Macheda u buducnosti biti bolji od Ronalda?
Da
Ne
Mozda
  
pollcode.com free polls





Online Users






free counters






Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

tipci.blog.hr



Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Create your own banner at mybannermaker.com!

petak, 13.11.2009.

Rooney: Ne zanima me Barcelona

Image and video hosting by TinyPic
Napadač Manchester Uniteda i engleske nogometne reprezentacije, Wayne Rooney, zahvalio se zanimanju Barcelone za njegove usluge. On, svejedno, planira samo s Unitedom.

Lijepo je što me drugi primjećuju. No, kao što sam već bio rekao ranije, uistinu sam sretan u Unitedu - izjavio je Rooney nastavivši: Imam za odraditi, nakon ove sezone, još dvije godine ugovora. Siguran sam da ću već u sljedećim mjesecima početi pregovarati o njegovu produženju.

Sviđa mi su u Manchesteru. Udaljen sam svega 30 minuta vožnje od doma i cijele obitelji, a također stalno imam priliku osvajati trofeje. Iako sam bio navijač Evertona, uvijek sam volio gledati Manchester United. Počeo sam ih redovito pratiti od 1994. godine, kao devetogodišnjak. Sviđalo mi se kako idu do kraja, što tolike golove zabijaju pretkraj utakmice. Najviše sam volio Erica Cantonu. Bio je briljantan. Pogledao bih ga i činio mi se strašan. Zamislite kako je bilo onima koji su igrali protiv njega.

U razgovoru za The Times najbolji je igrač Manchester Uniteda komentirao što misli o tvrdnjama da je dovoljno dobar da zaigra u napadu brazilske nogometne reprezentacije.

Uvijek sam volio gledati najbolje brazilske nogometaše na djelu. Radi se o prvoklasnim igračima, koji su dokazali da su najbolji osvajanjem najviše naslova svjetskih prvaka. Da bi me se uopće dovodilo u vezu s takvim majstorima, morao bih još jako puno toga osvojiti. Primjerice, Svjetsko prvenstvo.

Da bi nogometaš postao velikan, mora imati naslov svjetskog prvaka. Možda su igrači poput Georgea Besta ili Cristiana Ronalda genijalci, ali osobno mislim da tek osvojeno Svjetsko prvenstvo govori tko je uistinu najbolji.

Ja definitivno ne izgledam kao Brazilac, ali drago mi je što ljudi govore da igram kao Brazilac, jer volim način na koji Brazilci igraju nogomet. No, u engleskoj reprezentaciji ima igrača koji su s loptom daleko vještiji od mene. Tko? Na primjer, Joe Cole.

|Komentari 4| Printaj| #|