četvrtak, 30.07.2009.

Godišnji!!!

Napokon, još samo danas, a onda GODIŠNJI!!!
Nedavno mi je netko rekao: "Ne misliš li da je žalosno da cijelu godinu radimo za tih tri tjedna života?"

Moram priznati da sam se dobro zamislila na tim pitanjem!
Zar ne živimo i ostatak godine? Pa gdje mi je onda ta godina nestala, jesam li je prodala? Svoju godinu?
Dala? Poklonila?

Svake godine na ljeto, oko rođendana, nekako pokušam podvući crtu i pitati samu sebe što sam te godine napravila!!
Jesam li dobro iskoristila vrijeme? i Jesam li mogla to nekako bolje!!!

Glupo!!!
Kad bih to radila svaki dan ili barem tjedan...prije bih uočila greške! mogla bih na vrijeme reagirati kad stvatri krenu nizbrdo!
Ah, ali o tome poslije godišnjeg!!! Zasluženog!!!

- 06:35 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

pomozi mi da ucinim sam, pomozi mi da odrastem sam...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
opis slike


opis slike

Kad narastem, biti ću velik!!!

opis slike