petak, 28.11.2008.

Za nove početke....

Image and video hosting by TinyPic

.... i tako, okrenula se nova stranica u jednom malom životu....
...jedan novi početak obilježio je jedan kraj!!!

Znači li početak i neku stabilnost na tom putu?
Ili sam po sebi, kao novi i kao početak nosi zanimljivosti?

I kako uopće znaš kada su stvari oko tebe ispravne?
možeš li kao mjerilo uzeti svoje osjećaje?....

Dobro se osjećam, i to znači da je ispravno ono što radim... u okolnostima u kojima se nalazim????


Kako bilo da bilo, jedino što mi ostaje ovog trena je uživati u onome što radim....u onome što me okružuje....i furati dalje u novoj roli!!!

Ako se pri tom dobro osjećam....može li mi to netko stvarno uzeti za zlo???


Dobar period života nije trajao vječno! Završio je...
Došli crni dani....bili gadni!!!

Je li se zaista kolo okrenulo za puni krug????
I je li zaista došlo vrijeme za novi val sreće???

Vrijeme će pokazati...kao i sve ostalo....u jesen, kad se otkrivaju boje krošanja!!!

- 20:39 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

pomozi mi da ucinim sam, pomozi mi da odrastem sam...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
opis slike


opis slike

Kad narastem, biti ću velik!!!

opis slike