utorak, 13.05.2008.

O čemu pričaju blizanci???

Image and video hosting by TinyPic



Vjeruješ li u život poslije rođenja?
- Naravno, sigurno postoji nešto nakon rođenja. Možda smo ovdje baš zato da se pripremimo na život poslije rođenja.
- To je glupost! Nema života poslije rođenja. Kako bi taj život uopće izgledao?
- Ne znam točno, ali uvjeren sam da će biti više svjetla i da ćemo moći hodati i jesti svojim ustima.
- To je potpuna glupost! Znaš da je nemoguće trčati! I jesti svojim ustima. Pa zato imamo pupčanu vrpcu! Kažem ti: poslije rođenja nema života!
- Pupčana vrpca je prekratka. Uvjeren sam da postoji nešto poslije rođenja. Nešto posvema drugačije nego ovo sto živimo sada.
- Ali niko se nije vratio od tamo. Život se poslije rođenja završava! Osim toga život nije ništa drugo nego postojanje u uskoj i mračnoj okolini.
- Pa ne znam bas točno kako izgleda život poslije rođenja, ali cemo u svakom slucaju sresti našu mamu. Ona će zatim brinuti za nas.
- Mama?!? Ti vjeruješ u mamu?! Pa gdje bi po tvome ta mama bila?
- Svuda oko nas, naravno. Zahvaljujući njoj smo živi, bez nje ne bismo uopste postojali.
- Ne vjerujem! Mamu nisam nikada vidio, zato je jasno da ne postoji.
- Da. Moguće. Ali ponekad, kada smo potpuno mirni, možemo je čuti kako pjeva i miluje naš svet. Znaš, uvjeren sam da život poslije rođenja zapravo tek zapocinje...!

- 15:00 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

pomozi mi da ucinim sam, pomozi mi da odrastem sam...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
opis slike


opis slike

Kad narastem, biti ću velik!!!

opis slike