nedjelja, 30.03.2008.

aha, još nisam ispala iz forme

opis slike<br />

Ma biti će nešto i od mene....
Ohrabrujuće....
Od jučer pokušavam ubaciti slikicu, ali nije to bed...
Ovih par mjeseci doma s patuljkom učinilo je svoje i već se pomalo brinem jer mi mozak radi samo i jedino na toj frekvenciji!
Izazovi poput ovog, rijetkost su u mom svijetu, a samim tim i ishod, i to onaj pozitivan na koje sam naučila!!!

Kada imaš malog čovjeka kojeg toliko toga moraš naučiti u životu, postane posve sporedna činjenica da se i ti moraš dograđivati i raditi nešto na sebi!!

Nekako, kao da si u debeloj prednosti nad malim stvorenjem koje tek treba naučiti neke elementarne činjenice, pa jednostavno padneš u drugi plan!

Ah, uljepšala sam si dan!!! I tjedan!!!
Ja još mogu učiti!

opis slike


- 09:34 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

pomozi mi da ucinim sam, pomozi mi da odrastem sam...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
opis slike


opis slike

Kad narastem, biti ću velik!!!

opis slike