veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog žene koja je odlučila napraviti promjene u svom životu!wave

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Karakter club








Free Music

petak, 23.02.2007.

NOVI POČETAK

Neki koji su povremeno posjećivali moj blog, primjetit će da nema više starih postova. Tako je,sve sam izbrisala. Netko će vjerojatno pomisliti da sam malo i skrenulanut, ali i za to me briga.
Ovaj blog ću od danas pisati kao članica Karakter kluba, odnosno ljudi koji su odlučili smršavjeti pomoću UN- dijete.
Ne, nisam od danas na dijeti. Ovaj način prehrane prakticiram već mjesec i pol i izgubila sam već 12 kila, na što sam jako ponosna.naughty
Danas sam na poslu dobila i najljepši kompliment u svoje 32 godine. Kolegica mi je rekla da joj djelujem nekako osušena. To mi nitko nikada u životu nije rekao, pa joj i ovim putem zahvaljujem na toj izjavi.
Bez brige, dragi moji učenici, tu i tamo ću pisati nešto za vas, ali od danas sam ozbiljnija.
Pozdrav svima, do novog javljanja!



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>