utorak, 09.09.2008.

Godišnjica smrti...

Ne volim čitati i pisati o tužnim stvarima,ali neće mi nitko nadam se zamjeriti.
Danas sam užasno tužna,sjetna,mogu reći čak i malo ljuta.Na današnji dan prije 13 godina napustio me moj otac u 53.godini.Bolest ga je slomila,a do tada je bio vitalan,znao se veseliti,znao se ljutiti,znao je popiti,strastveno pušiti,a najviše je volio mene.LJuta sam ne na njega nego na bolest koja ga je pokosila i koja mu je dozvolila da vidi samo jednu unuku koju je uspio kratko vrijeme i obožavati.Tužna sam jer nije doživio rođenje još dviju unuka kojima bi se isto tako veselio,koje bi sa radošću čuvao.Kažu da vrijeme liječi rane,da istina je ,ali meni sad nedostaje više nego prije.Fale mi naši mali razgovori,zezancije i jednostavno mi fali on kao pojava.Ali drago mi je da se tako osjećam jer to znači da ga nisam zaboravila,da je tu stalno blizu mene.

- 21:44 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.