ponedjeljak, 21.04.2008.

Dosadno!?

Šta ta riječ uopće znači?Ne sjećam se kad mi je zadnji put bilo dosadno,a tako bi rado ubijala dosadu izležavajući se po cijele dane.
Zašto ovo pišem?Zato što ako ne obavljam sve one dosadne kućne poslove ili sam po doktorima sa djecom ili ih razvažam po treninzima ili čekam mužev poziv da je imao sudar!
Da sudar i to sad već treći u zadnjih pet godina.
Ne,nije mu ništa,ali njegov auto je prvi put bio udaren u stražnjicu,a danas u prednji dio.Kad se sve skupa zbroji,žali Bože popravka.
Prije točno godinu dana je nastradao i moj mali tico,gdje me više koštao popravak,nego kaj auto vrijedi.
I sad naravno ja ostajem na neko vrijeme bez svog auta dok se njegov ne popravi.Da se mene pita,ja bi kupila novi,ali me se ne pita....
Od danas ja svog dragog supruga zovem gospon Pehljivi i nadam se nekom danu gdje ću umirati od dosade.
E,sad da vam moja priča ne bude previše dosadna,evo mojih novih radova,bacam se malo na nakit.


- 20:35 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.