utorak, 18.12.2007.

Čestitka...

Sjećam se da sam kao mala obožavala slati,ali isto tako i primati čestitke.Da li vi volite čestitke?Ne mislim na ove koje se danas šalju smsom ili emailom nego na one prave papirnate,preslatke sa raznim zvončićima,deda mrazekima,božićnim drvcima.Baš sam jučer dobila jednu sa snjegovićem i to me je oduševilo.Još ima netko tko misli kao ja da bez tih malih sitnica nije baš ni božić potpun.Žao mi je što se sve tako brzo mijenja i da naša djeca neće nikada imati onakav božić kao kad smo mi bili mali.Sa tim čestitanjima ,sa puno snijega,sa jabukom u koju su bili stavljeni novčići koja je označavala blagostanje,da budu zadovoljni sa malim poklonima kao što su čokoladice i voće.Netko će možda reći da smo tako sami djecu naučili.Istina je,ali naučio ih je i život koji ih prati.Nadam se da će ove godine biti više čestitki pod mojim borom nego prijašnjih godina,a to isto želim i svima vama.

- 14:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.