Mama bez tate i obrnuto

četvrtak, 01.10.2015.

Časni sude, rado bi dao više ali nemam

Rečenicom iz naslova puno brižnih tateka pokušava izbjeći plaćanje alimentacije u iznosu koji je zakonom predviđen, a određuje se prema dobi djeteta i naravno plaći roditelja.
Slušajući priče i drugih žena došla sam do zaključka da je glavni problem što naš bivši partner alimentaciju doživljava kao: Neću ja to plaćati da bivša ne bi "lagodno" živjela na moj račun... Dragi očevi, alimentaciju plaćate djetetu, ne bivšoj ženi i sjetite se toga kad se poželite namjerno prijaviti na minimalac ili izvesti neku drugu smicalicu kojem ćete zakinuti svoju djecu, za koju se uglavnom kunete da biste dali sve na svijetu.

Nisam slučajno odabrala ovaj naslov, upravo je tu rečenicu moj bivši izgovorio na sudu: Časni sude, ja bi rado dao više ali nemam... I zaista nema jer živi na socijali i igra se atletičara, znači , iako je osoba s invaliditetom, na nogama je i mogao bi komotno otrčati na posao umjesto na atletiku, no njegova komocija bi mogla biti neka nova tema.

Dakle, određeno je da plaća 650 kuna - ništa u odnosu na djetetove potrebe, ali puno s obzirom na to da mnoge mame ne vide ni taj iznos. Iznos plaća redovito, vjerojatno je tome pridonijela činjenica da postoje razno razne ovrhe, pa čak i zatvor. Znam da mnogi i bez obzira na to ne plaćaju alimentaciju pa zbog toga mom bivšem ide mali plusić. Ono što mi je zapravo diglo tlak na sudu je činjenica da je dovoljno reći; Ja više nemam...i riješen problem, a što ako ni onaj drugi nema? Tamo gdje dijete živi se mora imati za svaku bilježnicu, svaku jastučnicu, ma svako pecivo ili Spužva Bob figuricu, a o plaćanju izvannastavnih aktivnosti da ni ne govorim, uostalom, svi koji imate djecu znate o čemu govorim...

NOVI OBITELJSKI ZAKON IMA JEDAN DOBAR STAVAK

Kod djeda i bake po alimentaciju

Članak 229, stavak 1, kaže: Ako osoba koja je po ovom Zakonu dužna prije ostalih uzdržavati nije u mogućnosti u potpunosti zadovoljiti potrebe za uzdržavanje, osoba koja traži uzdržavanje može razliku ostvariti od drugih obveznika uzdržavanja predviđenih ovim Zakonom, tj. bake i djeda, a očeva obveza time ne prestaje.

U mojem slučaju bi to izgledalo ovako: Otac djeteta i dalje plaća 650 kn , a djed i baka razliku do iznosa koji se plaća za školsko dijete, a iznosi cca 1200 kn.

Podjela sam tužbu, a o rezultatima ću vam pisati.

Oznake: alimentacija, novi obiteljski zakon, prava

01.10.2015. u 10:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2016 (2)
Siječanj 2016 (1)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi