Mama bez tate i obrnuto

ponedjeljak, 28.09.2015.

Susreti i druženja s tatom na silu ako treba

Nakon klasične rastave braka susreti i druženja s roditeljom s kojim dijete ne živi idu automatizmom i odvijaju se ili prema dogovoru roditelja ili po sudskoj šabloni i djeca se u tom slučaju vjerojatno ne protive susretima jer su do rastave jasno živjela s roditeljem kojeg će sada viđati.
U mojem slučaju nije bilo tako i moje dijete do svoje četvrte godine nije viđalo tatu... U te četiri godine bivši bi tu i tamo poslao poruku da bi posjetio dijete i moj odgovor je uvijek bio dođi, ali i sa svojima- dogovorit ćemo nešto i nikada nisu došli. Zašto sam ih zvala sve? Moj bivši je hodajući cerebralac ali nije bio u stanju da sam organizira susrete ili eventualni prijevoz do svoje kuće. Jednostavno sam se htjela uvjeriti da njegovi stoje iza njega i da mi neće opet izvesti show program u kući. Danas znam da je odluka da mu ne dozvolim viđati dijete bez papira bila ispravna jer da sam mu to dozvolila uzeo bi si za pravo da uzima dijete bez ikakvog reda i poretka. Ono u čemu sam pogriješila je činjenica da sam ja njemu trebala zakeljiti tužbu odmah po dolasku iz rodilišta.
Ovako je fino tužio on mene i dobio gotovu, formiranu curicu od 4 godine koja više ne kaki u pelene i ne plaće po noći.

KRENULA JE NOĆNA MORA ZVANA CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB

Nakon što je otac djeteta podnio tužbu, u kuću mi je prvo došla socijalna radnica, potom i psihologica - a četiri godine nikoga , ni da provjere je l' to dijete koje sam rodila živo...

Socijalnu sam nekako probavila, ali psihologicu nikako...toliko netaktičnu ženu nisam u životu vidjela, prekidala me u pola rečenice i držala se kao da sam ja na četiri godine zaboravila da imam dijete...
Kada sam rekla da bivši zna biti agresivan, njen odgovor je bio: "Ako je udari neće joj odmah ruku strgati".Danas bi joj rekla: Potpišite se ispod toga što ste rekli.

Na sudu sam uspjela dobiti osam mjeseci prilagodbe, što je značilo da se tata s djetetom osam mjeseci viđa subotom u trajanju od četiri sata u mojem prostoru.
Maloj je to bilo super - dođe tata, igraju se i on ode, ali došao je i dan kada je morala otići u njegovu kuću.
Otišla je sa suzama u očima, ja sam ostala isto plakati jer sam se prvi put odvojila od nje, ali sam znala da tako mora biti.

Ispočetka je nisu tjerali da prespava, ali im je brzo dojadilo vozikanje i pukla ljubav- rekli su joj nešto što joj se zamjerilo i više nije htjela ići k tati uopće.
Nakon nekog vremena eto mene kod psihologice i socke ponovno jer se moj bivši požalio. U rukavicama su me svo troje optužili da puntam dijete i da zato neće tamo i praktički mi je naređeno da dijete tamo moram poslati - makar i u suzama jer citiram onu istu netaktičnu psihologicu: " Nije svaki plač pravi plač". I tako sam ja dijete na finjaka natjerala da ode k tati koji nije u stanju ništa sam riješiti s djetetom.

Dijete treba kontakt i posjete s tatom, ali ne pod cijenu da plače i da to bude" pod moram" jer tako neka šablona kaže...
I dan - danas me bivši odmah ide prijaviti ako dijete ne ode na vikend, a dvije godine nije srijedom došao na dva i pol sata po dijete i nikom ništa.

Pitam se bi li psihologica rekla: Nije svaki plač plač i kad bi ja udarila dijete kao što je to zaključila kad sam dijete na silu morala poslati kod tate?

Ljudi moji, četiri godine nije nitko provjerio tu obitelj, četiri godine nikoga nije briga da dijete i dalje ide tamo zbog male rođakinje, a ne zbog tate, bake, djeda ili tete...
Ali se od mene očekuje i dalje da djetetu" ulijem ljubav" prema tati i nagovaram je na vikende, u protivnom sam huškatorica.

Oznake: Centar za socijalnu skrb, šablona susreti i druženja

28.09.2015. u 11:37 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2015 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2016 (2)
Siječanj 2016 (1)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi