ponedjeljak, 19.02.2007.

Masaža

Vraćam se ispovjedi.

Danas brojim 27. dan. UN-a.
Ma znate šta mislim. Na tjestu sam.
Vrlo hrabro to podnosim. Čak sam samu sebe iznenadila.
Inače i nisam baš tako jako od riječi. Popusti mi karakter pred punim stolom.
Pokolebava me jedino vaga.
Ma, već sam rekla da se neću vagati svaki čas, ali....
Eno prokletnica, stoji mi u kupatilu pored WC-a. I svaki put kad tamo krenem, mami me i obečava.
Ali, ne znam šta se dešava, umjesto da je jučer pokazala barem kilicu manje, ono pola kile više.
Neću tako, neću se tako igrati.
Nije fer!
Jutros sam toliko zbog toga ljuta da mislim da hranu neću ni okusiti.
Ne znam šta se dešava.

I da vam se pohvalim.
Stvarno sam u subotu bila na masaži.
Ženska me totalno slomila.
Ne mogu reću da nisam uživala.
Inače, ženskica (negdje oko 58 god.) je stara sportašica. Nekada u mladosti bacala je disk.
Sada teži 115 kg..
I sasvim ih dobro nosi. Možete si ju zamisliti.
Kad me se uhvatila, bilo je pas-mater.
Toliko sam zapomagala, da me je sirotica svakih pet minuta pitala jesam li sigurna da me ne boli jako.
Dobro sam ju namučila. Bila je crvena kao paprika, a bila sam i ja.
Hvala bogu imam me dovoljno, a ona se svojski trudila. Mazala me, masirala, trljala, izvlačila, mirisala, puštala mi opušajuću glažbu, svjetlila mirisnim svjećicama, utljavala mirisna egzotična ulja.
Mislim da je, masirajući me, ona umjesto ja, skinula tri kile.
I bolilo me, a bilo je dobro, čak ugodno. Nečete vjerovati.
I ići ću opet.
Ali zato jučer nisam mogla sjesti na svoje guzne kosti.
Počešljala sam se jedva.
Čučnit nisam smjela ni u ludilu.
I jedina fizička aktivnost bila mi je podizanje vilice od tanjura do usta. I to je bilo sve.
Ali, dobro sam spavala. I sanjala. Svašta sam sanjala......
Definitivno idem ponovno.

I još nešto, nagovorila me, idem od subote na bazene.
Da, da, dobro ste čuli.
Ženskica me uspjela nagovoriti.
I zadovoljna sam.
Konačno ću nešto promijeniti u tom svom monotonom životu.
Ma nek bude i gore, sam nek se nešto promijeni.
A gore ne može biti, barem tako mislim.

Za sada toliko o mojim fizičkim aktivnostima.


Pusa od mame bahame.




- 14:49 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ispovijest mame na UN dijeti

Image Hosted by ImageShack.us

eXTReMe Tracker