utorak, 13.02.2007.

I nije mi žao

Preživjeh, voćni dan.
Pas - mater i voće. (opet!)
I još nisam jela do sada –SAMO DA SE ZNA.
Izdržavam.

Kažnjavam se.

Za sve one silne gice-prasice, šunkice, kobase i odreske koje sam pojela.
Za sve moguće delicije kojima sam hranila tijelo i dušu.
I nije mi žao.
Izdržat ću ja kaznicu.

Mislim si, moglo mi se desiti da se rodim, ni sama ne znam u kojoj siromašnoj zemlji , pa da nemam šta jesti.
A hvala Bogu nije.
Mogla sam dobiti neku boleštinu pa da ne smijem ni primirisati većini hrane.
A nije mi se desilo.
I opet hvala Bogu.
I hvala Bogu, jela sam i uživala u svim mogućim oblicima hrane.
U ogromnim količinama.
Ma kad vam kažem, stvarno u OGROMNIM KOLIČINAMA.
I nije mi žao.
Kuhala sam, pržila, pekla, dinstala, sjeckala, mutila, zakuhavala, roštiljavala, napekivala, naražnjivala.
Jesam.
I nije mi žao.
Imala sam više svojih gozba do sada nego što ih jedan prosječni građanin lijepe nam naše može i zamisliti.
I nije mi žao.
I družila sam se uz ogromne količine vinčeka , pivica, pjenušaca i svega mogućeg tekućeg što sam si mogla zamisliti.
Ma sve sam probala. Vrlo često i previše.
I nije mi žao.
U mojoj kući ispeklo se više roštilja i peke nego što si netko to može i zamisliti.
I nije mi žao.

Moj stol je izdržao silnu težinu pladnjeva ovog i onog, torti i kolača , slanog, ljutog i slatkog, koje smo u slast tamanili.
Ma, samo da stol može pričati.
I nije mi žao.

I u svemu tome sam silno uživala.
I u svemu tome sam se silno udebljala.
I malo mi žao.

Al, riješit ću ja to.
I pas-mater, guzica-dupe, čim omršavim , nakon 90 dana, napravit ću takvu feštu da će se pamtiti.
Samo taj dan!
I slikt ću da vam pokažem, pa nek vam slinci cure. Za slavonski inat!

A onda ponovno ............ nađemo se ovdje.
I neće mi biti žao.


Ljubi vas mamabahama.



- 14:33 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ispovijest mame na UN dijeti

Image Hosted by ImageShack.us

eXTReMe Tracker