jedna nova mama

četvrtak, 28.10.2010.

NIJE MI JASNO...

E,ono jučer...
Dobro, bar znam kamo mi je lova otišla.
Onaj dio poreza,prireza, sa platne liste koja više sliči na Rat i mir, nego na platnu listu, uzgred.


No.
Još uvijek mi nije jasno kako ona to misli sredit.
Oni.
Oni bahati, cinični, debeljuškasti.

Ali ima da sređuju, stojim iza toga, jer ne znam da li je neki od gologuzih šljakera skrivio zatvaranje tvornice, brodogradilišta, ostalog.

Nikako mi nije jasno kako to mi SVI moramo zasukati rukave da bi spasili ovo malo države iz gliba, ako nismo sukali rukave kad ju je trebalo sjebavat i krast.
Bitan je rejting dotične u vanjskom svijetu, bitno je uguzivanje nekakvom zapadu koje kao "pripadamo"i "vraćamo se kući" (Lassie??), kako bi nam bilo još gore...

Nije mi jasno kako do prije par mjeseci nitko od dotičnih "nije znao" za malverzacije i krađu koja im se ispred nosa događala?

To znači dvije stvari, blago meni:

ili su i sami sudjelovali u tome (cccc!)

ili su nesposobni obavljati svoj posao (opet cccc!)

Ne valja ni jedno ni drugo.

Nije mi jasno kako to oni misle namaknut lovu za vraćanje i reprogramiranje kredita koji su uzimani...a za što, molim lijepo?

Tko je ikada uopće nas pitao da li da s kredit uzme i da li nam je rekao u koju svrhu se uzima?

Za zapošljavanje?

Za revitalizaciju privrede, industrije, poljoprivrede?

Ispada da što se više kredita uzimalo, to je sve ovdje više propadalo...ili sam nešto pobrkala?

I to je to.

Oni se smiju.

Mi smo ludi.

Perspektiva?

- 07:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 26.10.2010.

MI IH PLAĆAMO

Hrpe pisanih materijala po saborskim klupama.
Mahom nepročitanih, nerazrađenih, za koju se aktivnost dobiva mjesečnih 16-ak tisućica. I nema tu... kako kaže teta Jaca, radio - ne radio,plaćica ide...Plaćica, hmm...

Pa ondak, tko će gdje sjediti, tko će s kim ručati, koliko će taj ručak koštati i što će,konačno biti na trpezi...a la carte ili zajednički lonac,pa 'ko šta ufati...

Pa ondak sjedamo u jadne male slabašne limene kutijice i pičimo po cestama Lijepe naše pod paskom, naravno...jer,konačno, narod nas je izabrao,pa ga se moramo čuvati.

I donose se zakoni.

I donose se aneksi zakona.

I donose se aneksi aneksa zakona.

O tome dal' se poderala samo peta cipele dok sam išla na posao, ili se malo zgulio i špic.

I 'oće li se to i dalje plaćat ili neće.


Dvije godine je prošlo od smrti našeg djeteta.
Našeg, hrvatskog djeteta.

Bez patetike i već izrečenoga, ali taj mali Luka je postao dijete Hrvatske.

Žalosni primjer toga što je bio, što je mogao postati i kako je završio.

Divim se njegovoj majci, njegovom ocu, ljudima koji imaju snage na takav način preboljevati sve što im se dogodilo.
Mada sam sigurna da neće nikada preboljeti.

Napravljena je predstava potaknuta Lukinom tragedijom.

Održavani su koncerti.

Pokrenute su akcije.


Ali jebeni zakon se nitko nije sjetio mijenjati

Jer, kako reče jedan od poprilično XXXXXXL tipova iz vrha vlade - joooj, trebalo bi tu mijenjati cijeli zakon...ma, zamisli!

Vidi vraga, trebalo bi nešto i radit!

Nije dovoljno da se samo u 2009. dogodilo 1.100 kaznenih djela od strane maloljetnika sa elementima nasilja...zapravo, to je samo 1.100 djela, manje ih je nego u prethodnoj godini,pa valjda statistika kaže dal' treba ili ne mijenjati zakon.

Nije dovoljno što se ljudi ubijaju po cesti usred bijela dana...i onako je za to kriva južina, jel'...

Nije dovoljno da ljudi prolaze pokraj ubijenoga i doslovce ništa ne osjećaju, nego idu svojim putem, no, zaboravili su kupit Vegetu....

Mulac dobio godinu dana zatvora.

Taman da se izvježba za ono što će činiti nakon tih dvanaest mjeseci.

Da još malo utvrdi znanje.

Ruku na srce,čisto sumnjam da će imati psihoterapije, radionice, razgovore, resocijalizaciju...Za to treba "jedan na jedan", a znamo kako nam je u zatvorima...

Što će bit s tim nesretnikom kad izađe iz zatvora?

Pitam odgovorne.

Po kojoj logici je godina dana dovoljna za preodgoj ubojice?

Po čijem modelu smo radili zakone? Valjda jesmo,jer se i onako uvijek povodimo za nečijim modelima.

Onaj drugi monstrum nakon koji je napravio što je napravio,i opet je nasrtao na nedužne, pa mu je sad odgođeno suđenje.

Tko garantira da nikad više neće napravit isto?

Ma, koliko puta se u najbližoj, nedavnoj povijesti dogodilo da su takvi i njima slični izašli iz zatvora i napravili i opet sranje?

Imam pravo pitati, jer ti ljudi koji sjede za hrpom nepročitanih papira plaćeni su i od moje plaće.
Dakle, JA plaćam njihov nerad, žderačinu i zajebanciju.


Plaćam ih, a oni mi nisu u stanju osigurati miran san, barem.

Da znam da će mi dijete doć u komadu iz škole.

Da znam da me neka budala neće ucmekat na poslu radi tri kune.

Da znam da me na cesti neće smaknut idiot kojeg nikada nitko nije zaustavio, a zna se da je potencijalni ubojica.

U normalnim firmama, ako ne obavljaš svoj posao, ako ne dolaziš na posao neopravdano, pa čak i ako ideš na bolovanje - dobiješ otkaz.

Plaćaš direktno iz džepa svoje propuste.

Ostatak ti i onako već nekako raščereče i podijele "potrebitijima".

A ti "potrebitiji" su u Saboru.

Oni neće dobiti otkaz za svoj nerad, iako su "prisegnuli".

Za svoje sprdanje.

Za svoju nebrigu.



Za bacanje pijeska u oči stoci sitnog zuba, koja je i onako sluđena svime.Pa više ni ne reagira.

- 08:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 20.10.2010.

TKO TO TAMO LAŽE?

pjevapjeva

...najvjerovatnije je i mađarski premijer lažljivac....sunce mu njegovo...bit će i on pripada nekoj nesuvisloj stranci nečasnih nakana.....zujozujo

hrvatska

- 12:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 19.10.2010.

FW : TAKO TO HRVAT RADI


Ovo sam dobila od moje Andreje...da nije tragično, možda bi bilo smiješno


Dakle, kaže FW:




Imam plaću od 6.000 kn neto. Imam 7 revolving kartica od AMEX-a, ECMC, DINERS, VISA kod više banaka. Na svakoj imam oko 6.000 kn minusa ili duga. Kako? Pa jebiga ljudi treba se živjet. Nisam imao televizor pa sam si kupio plazmu od 112 cm na 65 rata. Svega 117 kn mjesečno do 2016. Jebi ga, kaže susjed, kaj će ti plazma kad nemaš Blue Ray player pa sam si i njega uzeo na 64 rate što je svega 56 kn mjesečno.

Tu je i komp na 36 rata mjesečno, pa i kuhinja s tehnikom, auto mi je na 7 godina, a rata kredita stana je 2.000 kn i molim boga da ne dignu kamatu, jer ne znam kako ću onda plaćat. Ostalo je još nešto zemlje na moru za prodat dok je ostatak prodan davno prije. Kćer se je ženila, pa sam joj platio svadbu za 400 ljudi, neka svi vide da se ima para. Danas je eto rastavljena nakon svega 3 godine braka, jer je na vrijeme prepoznala idiota pa se je sa malom kćerkom vratila doma, gdje sad spava u istoj sobi i s bratom. Brat je 9 ispita do kraja. Studira već 12 godina pa ga još uzdržavam. Žena isto radi, al prima neredovitu plaću, jer joj plaća ovisi o poslu što napravi. Prodaje Zepter suđe i police osiguranja, tak da ni tu nije bajno. izgleda da će mi se kćer zaposlit kao čistačica. I trebala bi, jer treba plaćat ratu kredita za auto koji su uzeli nakon vjenčanja. Dio su platili u kešu od poklona, a dio na kredit. Još joj je ostalo svega 56 rata od 2.000 kn, a tu je i redoviti servis i kasko i osiguranje i to sve košta. Ah da, zbog sigurnosti su uzeli Volva c90 od 275.000 kuna, što podržavam, sigurnost je najvažnija. Uh, kada se sjetim još i režija koje moram platit, a nagomilale su se u posljednje vrijeme, znate, teško se živi pa se nema novaca za još i to.

Vidite, morate i mene shvatit da balansiram najbolje što mogu sa 6.000 kn, a kako bi izgledao u društvu da nemam iPhone, svi bi mislili da propadam. Uzeo sam ga za jednu kunu, jer ionako plaćam za sve nas oko 600 kn mjesečno mobitele, da se čujemo. Ugovor je na 60 mjeseci pa kad izračunaš, nije puno 120 kn mjesečne pretplate za takvu stvarčicu. Svi su mi zavidni kako mi dobro ide. Ako mi stigne ovrha zbog Iskona i onog njegovog glupog interneta iz 2004., morat ću prodat i taj posljednji komad zemlje uz more, al jebi ga, kad se mora, se mora. Sigurno su napravili čitavo apartmansko naselje od one silne zemlje prvi red uz more na Hvaru.

Al vidite što mi se je jučer dogodilo, kako bog voli hrabre i pametne da NE KAŽEM USPJEŠNE. Na putu do posla naišao sam na oglas na tramvajskoj stanici, gdje neka štedna zadruga nudi kredite i to ljudi moji BEZ OPTEREĆENJA NA PLAĆU. SAMO DOĐEŠ TAMO I POTPIŠEŠ. Baš bio jučer, potpisao neke papire i oni mi dali 750.000 kuna. Malo se je oteglo, jer sam eto morao skupiti neke blanko čekove, ZK izvatke od stana i zemlje, te od punčeve kuće i zemlje i to tamo njima predat. Eto, to sam vam ja, USPJEŠAN U SVEMU ČEGA SE PRIMIM. Kredit je samo na 78 godina i svega 1.000 kuna mjesečno uz neku kamaticu. Odmah sam otpeljao cijelu obitelj na večeru. Dok sam čekao da se skupe, uplati sam nam ljetovanje u Tunisu. Cijena je bila sitnica, last minute aranžman, pa sam poduplao sa 7 na 14 dana. Nisam odolio.

Uzeo sam si sinu isto tako iPhone, da ga ekipa ne zajebava kakvu sirotinju od telefona ima. Jebi ga ljudi, onda je koštao 5.000 kuna, a danas je Blackberry goli kurac.

Nešto si razmišljam da promijenim auto, ovaj mi je nekako slab i loše vuče. Zapeo mi je Golf VI za oko. Nije puno, kojih 200.000 kuna sa full opremom. Žena je presretna kad sam joj to javio. Kaj bu joj rekle frendice, bu im poispadali gebisi od ljubomore. Mogao bih ju otpeljat, da si kupi i neke nove krpice, uvijek me je davila za Cavalia. Bum joj to priuštio, ima se novaca.

A mogel bi si i malo stan zrihtati. Onaj namještaj još nismo otplatili, al mi nekak na prvu i nije bil nekaj. Više volim kožnu garnituru od prave kože, a ne ovaj kurac koji imamo doma. Sutra bum sve zrihtal van i kupil novu. Zapela mi je Natuzzieva garnitura za 70.000 kn s pravom kožom. Računam, da bi trebalo preuredit i kupaonu. Baš sam si uvijek želio masažnu kadu s jacuzziem. Ova je baš herclih, košta samo 45.000 sa popustom od 20% na gotovinu.

A mogel bi se i ja zrihtat, anzug dva iz Armania, koji sat i cipelice, nebu se primijetilo. Da vam nekaj velim, uvek sam si želil imat gliser. Bum si pogledal novine, jel ima kaj rabljenog za kupit. Sigurno u ovo vreme krize ima onih luzera kaj si to ne mogu više priušti pa moraju prodavat. Sam si nekaj mislil, ak si zemem neku makinu trebalo bu to i vuč. Možda je bolji izbor passat od golfa. Pa je samo 97.000 kn skuplji, možda uspijem nažicat neki popust.

EJ LJUDI, PA KAJ NISAM SPOSOBAN!!!

Jebo te, baš imam talenta, možda bi se mogel kandidirat za premijera, da jednom ovu napaćenu zemlju izvučem iz govana u koje tone. Ak ja nisam sposoban, ne znam ko je?!?

EJ LJUDI, PA MENI SU DALI LJUDI 750.000 kn KREDITA. PA VIDE LJUDI KAK SAM SPOSOBAN, PA KAJ TO NE VIDITE I VI!?!?!

- 12:03 - Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 16.10.2010.

HRVATSKA NEBULOZNIH ZAKONA

"Provjereno", Nov@ tv prošli tjedan.
Horda maloljetnika nekoliko godina maltretira cijelo selo, nitko im ništa ne može. Upadaju u kuće, dućane, kradu, još se i hvale time.
Centar za socijalni rad ne može - ništa.

Dok nije došla televizija, pa su dvojicu naprasno odveli u dom...

Ostali - tko zna...

Dnevnik sinoć.
Nizozemci poklonili "Golubicu", modernu skelu, Vukovaru.

Po zakonu - na poklon se plaća 23% PDV-a.

Odlučeno, napravit će se, platit će se 230.000 € poreza.
Na poklonjeno.

U Vukovaru.

Super.
Ali, u buduće će razmislit da li će primat poklone.
Nema smisla.

JL.

Malu trogodišnju Anu uzeli baki i smjestili u Nazorovu.

Prije toga,majka,psihička bolesnica, nije brinula o njoj, jer i ne može.

Baka je preuzela brigu, sve je normalno funkcioniralo.

Otac također nije brinuo, čak je negirao poznanstvo sa majkom,a i očinstvo, pa kad su mu dokazali DNK analizom, i za to je tvrdio da je lažirano.

Da bi se sad sjetio da ipak pozna majku djeteta, pa je ona pokupila dijete i otišla njemu.

Naravno da je malena nađena u prljavštini, nemogućim uvjetima življenja.

Vratila se nakratko kući, prestala je govoriti, znamo kako traumatične situacije djeluju na djecu.

I?

Nije bilo dobro što se baka dobro brinula o djetetu,čak je rečeno da otac ima pravo na dijete - jer to je STVAR a ne biće - pa da bi sve bilo po zakonu, op! ajmo s malom u dom.

Jer tamo je dobro.

Imaju tete.

Imaju puno igračaka.

Imaju posjete roditelja.

Imaju dvorište sa klackalicama.

Imaju hranu.

Imaju i odjeću.

Dođu im i visokopozicionirane tete sa broševima na reveru.

Pa svi skupa pjevaju.

"...kad si SRETAN lupi glavom u zid..."


A nemaju ništa.

Nemaju bezbroj zagrljaja dnevno.
Nemaju bezbroj poljubaca dnevno.
Nemaju osjećaj pripadnosti.

U startu uništene duše.

Gospon Milinović se nedavno na konferenciji socijalnih radnika u Opatiji kleo kako će se promijeniti zakon o socijalnom radu.

Po sistemu - Đekna još nije umrla, a ka'će - ne zna se...

Do tada će očevi ubijati majke.
Do tada će monstrumi imati pravo na svoju djecu jer su ih napravili.
Do tada maloljetnici mogu ubijati, tući, krasti...jer su maloljetni.
I ništa im se ne smije.

Ma znam da se ništa ne može.

Ali voljela bih da nam jednom javno prezentiraju lumene, velemozgove koji pišu i donose zakone bilo koje vrste.

Pa da ih se pita na temelju čega se to radi.

Koje su to škole završili da su tako pametni.

I gdje to oni,zaboga, žive??

- 07:31 - Komentari (24) - Isprintaj - #

srijeda, 13.10.2010.

INTENDANT

...se pojavio.

Imao je dovoljno vremena da spremi rolu, izvježba ulogu, nauči napamet odgovore na (dojavljena?) pitanja...

I eto ti kazališta.
Teatra.

Ima nešto što se zove neverbalna komunikacija.Pokreti tijela, mimika lica, nehotični trzaji mišića, etc.

Nije mi samo jasno da li se i to može staviti pod kontrolu i naučiti.
Izvježbati.

Tresla se brda - rodio se miš.

Na istoku stare priče - na zapadu ništa novo.

Kaže prezidente da netko tamo laže.

Tko li to tamo laže?

Ma, svi lažu.

Oduvijek.

I dok su se držali desnom rukom za lijevu stranu poprsja, a iza leđa držali figu.

Kad običan kmet pogriješi, plaća promptno, direktno iz džepa, pod prijetnjom svega.

A onaj tulavi 20 godina radi sranja i kaže kako, eto - nije vidio što se događa.

Divota.

Pa se posipa pepelom.
Bit će da je i on izučavao teatrologiju...


Pijesak u oči.

A oduvijek se znalo da ne valja.

Samo, ako si to rekao, proglasili bi te komunjarom i jugonostalgičarem.

Jer, vraćam se na neverbalno....kad imaš posla s bićem koje je uvijek dvaj'st centi viši od drugih, koji NIKADA
ne gleda sugovornika niti bilo koga drugoga u oči dok s njim zbori, koji si dozvoljava bahatost u svakom momentu, JEDNOSTAVNO ZNAŠ da s njim nešto ne valja.

On laže.

I to je to.

Neka nam Bog pomogne...

- 16:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 05.10.2010.

SVETO TROJSTVO LJUDSKOG RODA

I tako.

Gledam ovu galeriju likova koja i dalje sveudilj laprda.

O svemu, samo ne o onom o čem bi trebali.

Primjerice, što će biti s narodom.

Koji,ruku na srce - nije ništa skrivio.

Kažu neki - pa,uvijek je tako bilo! Tko jači - taj kvači.

Ali...dogurasmo do nekakvog 21. stoljeća....svi vučemo sa sobom i za sobom čuda tehnike i tehnologije, a u glavama - vakuum.
Nismo se makli od početka.

Jači iskorištava slabijega, vjera, pače religija, dušu daje i dalje za to da se vode ratovi, ili da se nekom,u najmanju ruku, prereže vrat...politička opredijeljenost i dalje je dobar razlog za iznošenje i pranje prljavoga veša...

Sveto trojstvo čovjeka - religija, ekonomija i politika, a može i obrnutim redosljedom, i u ovom stoljeću, kao i u doba pećine, kroji sudbu svekolikog življa...

Di nam je mozak?

Sva sreća da ga rabimo - još uvijek - u nekih 5 do 8 % kapaciteta...

...jer da ga kojim slučajem više koristimo, i njega bi već izrabili na svoju štetu....

- 16:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 01.10.2010.

STATISTIKA

Dnevnik jedne od televizija.

Pa kaže, opće potrošnja porasla u srpnju na 0,7%.
A u kolovozu, na davno viđenih, nevjerovatnih, bombastičnih 3,9%.

Ma čekaj malo.
I sad velevažno lamentiraju o tome kako se to zbilo.
Odakle raji para?

A ima se,jel'?

K'o ona iz reklame....valjda se izvlači iz madraca, ako mišovi nisu popapali...


Bemti blesave vijesti.
Ovo je ordinarni primjer kako se od ljudskih mozgova pravi dirigirana masa ničega.

Pa jel treba bit blesav da se zaključi kako je ipak tu bilo nekakvih gostiju?

Jel' treba bit blesav pa vidjet da su ti neki ljudi kupovali i novine i cigare- kod nas daleko im jeftinije!- novine, kruh, gorivo.....?
Možda su popili kavu, pojeli kakav ručak, otišli negdje i pazarili kakav komad odjeće?

Gle vraga, kupovasmo i knjige.

Za besplatno školovanje najdražih nam potomaka.

I onda sve to skupa,i kruške i jabuke i mljeveno meso i cipele ubacimo u istu kantu, napravimo prosjek i eto ti potrošnje!

Statističke.

E, jada, ljudi moji...

A mi to gledamo.
Jer,kao, trebali bi se bolje osjećat...

Jer su one sirote iz Kamenskog dobile masnih 1.000 kuna socijale...umjesto 5 plaća...

Neću komentirat.

- 07:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #