jedna nova mama

srijeda, 29.09.2010.

OSOBA A, B ILI C? HM.....

I tako.
Mediji su napravili glupost, zamisli.

Kalkulirali su imenima možebitnih viškova djelatnika u vladi.

Pa su neki od njih sada "uznemireni i loše raspoloženi i ne mogu kako treba obavljati svoj odgovoran i vrlo težak posao". Čula ja to jučer na svoje uši.

Jel' ta osoba pomislila kako nitko, ali baš nitko u ovoj državi ne može obavljati svoj posao upravo zato jer je loše raspoložen i uznemiren? Ma, ne da ne može radit, nego ne može ić ni na zahod kako Bog zapovijeda...

Elem, mislim ja mislim, pa baltazarski dođem do nekih, a možda i krivih zaključaka...

Tko je tu kriv?
Tko je tu Pedro koji bi trebao visjeti?

Usput, koji god da visi, neće dugo visit i neće mu ni dlaka past sa glave, dapače, obezbijeđen će biti za cio život i još sedam puta po sedam generacija unaprijed...u svakom pogledu.

Obično kad nam bacaju pijesak u oči, iza brda se valja nešto puno glomaznije.

I mislim ja ovako.

Osoba A....e, aaaaaaa...ode i nema je.

I mo'š joj stavit soli na rep, a ono - ništa.

Osoba, ili osobe B?

Ne, ne...

Puno priče, malo ničega i previše magle.

Ima jedna osoba C.

Malo ili skoro se ništa o njoj ne piše.
Ako nešto i osvane, uvijek je pozitivno, nikad na naslovnici, nikad u crnoj kronici, a još manje na selebriti stranicama.
Idealna osoba, idealna familija.

A ima se, nije da se nema.
Puno.
Možda i previše, mada nikom nikad nije previše.

E,pa ja mislim da je ta osoba i naš predsjednik/ca, i naš premijer/ka i naš ministar/ica po svim pitanjima.

Da nam je svaki dan,velikoj većini nas, barem 8 sati za petama.

I da zato,puj me bilo, moramo šutjeti.

I ništa ne pitati.

Ne bi bilo demokratski.

A kamo li se slučajno pobuniti.

Jer ondak bi ostali bez ono malo crkavice koje osoba C tu i tamo udijeli.

Puuuuno nas.

I?


E,moj Bože.....

- 12:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #