jedna nova mama

utorak, 22.01.2008.

PRAVILA PONAŠANJA NA BLOGU I KAKO MI TO BLOGAMO?

kissEto.

Izvukla sam nekakav zaključak. Ne samo iz svoga iskustva. Blogerskog.

Jednom davno, još na samom početku bloganja, imala sam neugodno iskustvo sa temom...na neobičan način blogerica i ja smo se porječkale, poslije kulturno uvažile, sada sasvim normalno komuniciramo.

To ja zovem ljudskim ponašanjem. Nikome nije kapa sa glave pala zato što se ispričao i pristao na kompromis. Ni meni niti njoj.
I to se cijeni.
Valjda.

*************

No, ovako.
Kada otvaramo blog, kao i kad se prijavljujemo u bilo što drugo, postoji nešto što se zove "pristanak na pravila ponašanja" koja bi bilo uputno i pročitati prije nego što se samo reda radi klikne kvačica na ono "I agree".
Bilo bi uputno i ponašati se prema tim pravilima, jer još uvijek ne vlada anarhija.

Valjda.

To što se ne potpisujemo imenom i što nas se ne vidi, ne znači da imamo potpunu slobodu blaćenja drugih.

Bilo bi uputno i nekad razmisliti da li se svojim pisanjem nekoga vrijeđa. Meni se to omaklo u par navrata. Žao mi je. Ispričala sam se.

******************


Tko nas sve čita?


Jako puno ljudi. Ne bi čovjek vjerovao koliko ih ima.

Pa sam jedno vrijeme hodala okružjem promatrajući lica ljudi koje poznajem i njihove reakcije na to kad se sretnemo. Najprije mi je bilo neugodno, no kad sam nastupila polujavno, zapravo javno, onda sam shvatila da treba snositi i posljedice svojih postupaka.

Sad se smješim kad,prolazeći mjestima gdje me poznaju, razmišljam o tome.

Ispočetka je blog bio isključivo anoniman, sa strahom da me netko ne prepozna, no kasnije...i dobro je ovako.

**************

Čitaju blogeri.

Što je logično.

Blogeri koji uz to što čitaju - i pišu.thumbup


Čitaju i oni drugi blogeri.laze

Koji samo čitaju, a ne pišu.pjeva

Jer nemaju što za reć.zalivenzaliven

Ali zato imaju blog.bang

Suh.zijev

Koji je pod "licencom...blablabla" zaliven

Ali zato traže žrtve.kiss

Po mogućnosti - žute.thumbupthumbup

****************


Čitaju nas i anonimusi.zubozubo
Pa samo čitaju.smijehyes

Ima anonimusa i anonimusa.
Jedni čitaju, jave se tu i tamo...kad osjete potrebu za nešto reći.
Drugi vrebaju.
Pa kad nalete na žutu poslasticu - njam!! njaminjamifinofino

E, to su oni koje volim, jaaaaaako kisskiss

***********

Čitaju nas, ponekad,i oni neki...sa ispadima.

No, ako je njima i trunčicu bolje, ako se bolje osjećaju nakon takovih ispada - kud veće sreće!!...opet smo nekom pomogli, pa makar i trpeći svinjarije.

thumbupthumbup


*************

Zaključila sam još nešto...ne mora biti ispravan i važeći zaključak:tuzan

Admin, čini mi se, ne čita postove temeljito prije nego ih stavlja na naslovnicu.
Onda se desi da navede krive podatke, a koji bitno mijenjaju ton cijelog posta.

(Meni se to desilo , a vidim da se i kod drugih to zna dogoditi.)

I masa ljudi čita samo naslovni reklamni adminov post...

Ostatak članka prelete površno, naročito ako je post dugačak.

U prilog tome: velik broj ljudi uhvatio se netočno navedenog podatka da "nikada nisam radila", ali NITKO nije vidio moje pitanje gdje tražim pomoć u vezi sa poddomenom...
I tako...još uvijek ne znam što je poddomena...al' saznat ću ja !! yes: yes

************************

Tko nas komentira?

Baš svi gore navedeni...i to je smisao svega ovoga.
Da se izrazi mišljenje, da se prodiskutira, da se nekom pomogne ( ne odmogne!), da se sprijateljimo, upoznamo...

Nikad nisam brisala komentare - do sada! - niti branila anonimusima da komentiraju...smaram to nekorektnim.

Prvi put sam brisala u tri godine, ah, zna se...i to samo u jednom postu.

*********

Kako mi komentiramo?

Ha! naučimo se.

Jer i ovo je škola.

Samo ću reći da se strogo čuvam rečenica tipa : "JA mislim..."..ili "Bilo bi TI dobro da..."

Naučila sam se oblikovati rečenice tako da se nitko ne dobije osjećaj soljenja pameti ili prodikovanja...Ima masa situacija kada je to čovjeku koji piše i istresa dušu - najmanje potrebno.

Ako nemam što reći ili se s nečim ne slažem...jednostavno odem.

No, ako direktno vrijeđanje pređe granicu - reagiram.Ružno.

Ma, na koncu, tako radi velika većina nas...

*********************

Shvatila sam da pišem čudno.nono

Ako ne stavljam smajliće (??), to sve izgleda patetično.nono

Onaj tko me zna, zna da kod mene nema patetike.sretan

Cinizma - da. Uvijek.namcor

Crnog humora - da. Uvijek.namcor

Patetike i jadikovanja - nada, niente, nichts!!wink
*************

Najvažniji zaključak...

LJUDI VOLE ŽUTILO. ( ma zamisli zaključka!!)
Kad se zasite tjednih tabloida, nađu druge izvore.

Naletjela sam na blogove, postove koji su izazvali pljuvačinu i užasne komentare,
a u glavnom se radilo o pikanterijama iz privatnoga života.

Blogovi na kojima se pišu pjesme, priče, razmišljanja o nekim drugim temama...I nisu toliko posjećeni, prosječan znatiželjnik, gladuš pikanterija, nema što tamo reći.

Ali zato - kad netko razotkrije nešto iz svoga života - 'ajmo!!
Drvlje i kamenje!!

To!!!thumbup

Tako treba!!

S razlogom, naravno (ovo je cinički)...jer danas sve manje ljudi brine svoje živote...pogleda zamagljenog brigama o tuđim životima, potrebom da im se što više zagorčaju....to je tako slatko, tako fino izaziva jedan osjećaj ljepote u duši...(opet cinično)...Naprosto hrani!!njami

I to besplatno.

A znamo koliko je hrana poskupila.no

*********

Neka.

Tako se vidi što nam je najvažnije.
Na žalost.no

**********

I opet - pišem o pojavama na blogu, što iz viđenoga, što iz osobnoga iskustva.
>


U prilog napisanome - prosjek komentara na prijašnje postove - 15-ak po postu...niti...
Inkriminirani članak - 109...do 12 sati 21.siječnja.

Postovi sa fotografijama sa maškara...već su malo manje zanimljivi.

Nema pikanterija pa prema tome ni razloga za pljuvačinu
beljbelj

Nije žuto, nego veselo i razdragano.
No, što će nam to??

- 10:10 - Komentari (13) - Isprintaj - #