jedna nova mama

utorak, 18.12.2007.

"ARENA", S OPROŠTENJEM...

Šalje mi moja studentica jutros poruku..."ako možeš, pogledaj novu Arenu, to je za poludit..."

Iako sam nekoliko ljeta radila na novinskim kioscima, osim naslovnica dnevnih novina i reprinta "Alana Forda", nikad ništa u ruke nisam uzimala...slaganje i remitenda...U šali kažem da, kad bi bilo više ovakvih kao ja, novinske kuće ne bi imale što raditi, propale bi za dva dana...

Elem, kao što negdje napisah, valjda prvi put u ovom stoljeću odvojila sam 12 kuna za tu, s oproštenjem, "Arenu".
Kažem "s oproštenjem", jer je ista meni stvarno ono zadnje što može biti na nekom novinskom kiosku, vlajda imam taj osjećaj od djetinjstva...ispričavam se onima koji ne misle tako...

Naslov: "TKO ĆE OTJERATI SOTONU IZ UKLETE PAZINSKE GIMNAZIJE" - podnaslov: "sedam tajanstvenih smrti učenika"
Ma, znate što...onaj tko pročita, naići će i opet na pretjerano bombastično iskarikirano izražavanje kvazi-novinara, koji i opet ne mare za posljedice svoga pisanja ( je li to novinarstvo, to ostavljam kompetentnijima da odluče...)
Mistično se seciraju nesretni slučajevi zaredali u zadnjih nekoliko godina, mahom nesreće koje su se igrom slučaja dogodile učenicima, od toga nekoliko prometnih nesreća...a kad se pogleda koliko ljudi gine na našim cestama svakoga dana, tako bi mogli reći i da su nam ukleti gradovi, sela, naselja...
Kako je moja studentica pohađala Pazinski kolegij, znam za sve te slučajeve, znam za okolnosti koje su prethodile tim nesretnim slučajevima, možda prehladno za reći, ali sada kada je i onako kasno za povratak te djece, mogu kazati:
1. nije u redu da se kopa po tome, ipak su tu i roditelji i rodbina te djece
2. ne znam odakle uopće nekome ideja da napiše kako Pazinjani traže pomoć karizmatika, pa čak i egzorcista, da bi se "spriječile daljnje smrti"

Mislim, nisam za cenzuru...ali ako već ti spisatelji nisu normalni, jer sudeć po ovom napisu - nisu, da li postoji nešto ili netko tko će reći : aloooo, eeeej, daj se saberi malo, pišeš pizdarije!!!

Tko čita, stječe dojam da je Pazin u velikom strahu, da se nadvio baba-roga oblak, svi samo čekaju što će ih klopit po glavi iza prvog kantuna, a oko kolegija valjda prolaze sa češnjakom za vratom...

Znam, znam...sve dam samo da prodam, i opet je lova u igri, sve mi je jasno...

I znam da isti taj novinar ne bi postigao prodajni efekt naslovom, recimo: "Pazinski maturanti najbolji na prijamnim ispitima na hrvatskim fakultetima"...ili " Prijateljstva i nakon Gimnazije"...ili "Kako danas žive i što rade polaznici prvih generacija Pazinskog kolegija"

Ili, kako se uopće radi u Pazinskom kolegiju, a tu bi se dalo što pisati, jer kad bi taj model preuzele sve škole, vjerujte mi, bilo bi puno, puno bolje.

OK, ajmo dalje...I opet je Nela Sršen profiterka bez premca, tako su je s guštom iznapadali naši vrli novinari i liječnici...svaka čast, baš su ljudi, baš smo svi ljudi...da bi malo dalje u istim novinama pisalo, recimo, o posvajanju djece u Hrvata, konkretno o Domu "Vladimira Nazora" u Zagrebu...žena poprilično laže, osmjeh joj je malo...onako...izdajnički, ili se to meni samo čini......na koncu, oči dječice na fotografijama govore puno više od mene i nje... intervjuirane.

Da bi malo dalje humanitarac (opet!) J.Houdek ispao isto profiter, pa se prijeti tužbama....da bi malo dalje opet rječju i slikom saznali sve o humanitarnoj (ma, kako smo dobrohotni!!) i opet za djecu u Nazorovoj...prodajom torba marke MaxyP...ne znam kako se piše, ali svugdje je izreklamirano...

E, sad...ajmo bit malo plitki ovako k'o ja...
Promocija torbe - bile su tamo naše dvije blogerice, jedna sadašnja jedna bivša - u humanitarnoj akciji NISU profiterstvo i marketing, a rad Nele Sršen je...neka mi netko, molim, objasni što ja tu ne razumijem????

I na kraju..."Arena" je unatoč svemu što sam ja tu ispričala, ipak kronični dobročinitelj...Ona pomaže....bolesnima i potrebitima...
Po sebi ne pljuje i ne dovodi uopće u pitanje svoju humanost...

A ja pitam...pa, je li baš sigurno da i "Arena" nema u tome marketinškog i profiterskog apetita?

************
Idem još pročitat oglase ženidba-udaja, nisam već desetljećima...možda nađem onog mog 90-60-40.....jer u tom listu se stvarno svašta može naći...



P.S. Gadi mi se ovaj svijet.

- 11:00 - Komentari (18) - Isprintaj - #