jedna nova mama

srijeda, 21.03.2007.

ODE GODINA......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ma, prošla je već prije par dana, ali ovaj blog službeno postoji od 21.03.2006.
Prošetala majka konačno arhivom...pa izvela neke zaključke, malo za promjenu je i opet - što? - razmišljala...c c c c

No: od početnog crnjaka, preko nekakvih euforičnih i ovisničkih trenutaka, koji su, srećom, vrlo kratko trajali, na kraju se iskristalitziralo nešto....ne znam što. Ali lijepo.

U glavnom, budimo ozbiljni, ne znam kako fenomen bloga utječe na druge ljude. Ja mogu slobodno reći da je meni pomogao, jako. Iskreno, samopouzdanje je poraslo.Vjera u sebe samu konačno je izašla na površinu, mada ponekad i nije baš na visini...radi se na tome.Naučila sam štošta, pročitala nekoliko fantastičnih knjiga.Našla ljude koji razmišljaju na istoj valnoj dužini kao i ja, i to me nevjerovatno usrećilo.Jer u realnom svijetu samoj sebi sličim na čudaka i samotnjaka.
Ima tu još puno stvari, kojih zasigurno ne bi bilo da nije bilo ljudi, blogera, predivnih osoba zahvaljujući kojima sam shvatila da ne treba puno da bi se nekome rekla lijepa riječ. I mislim da je ta riječ najiskrenija, jer ako nigdje drugdje,a ono baš ovdje niti jedan pojedinac nema razloga lijepo komunicirati s nekim isto tako nepoznatim iz ama baš nikakvih pobuda, osim želje za iskrenošću i prijateljstvom. Pa makar i virtualnim.

Tako.
Hvala Vam ljudi na podršci, lijepi riječima, utjesi, podijeljenom veselju.

- 00:05 - Komentari (23) - Isprintaj - #