jedna nova mama

četvrtak, 25.01.2007.

ŠETNJA, GNJURCI, GALEBOVI....MAČKE...NJIVICE...

Što sam ja aktivna danas...
Dakle, otputila sam se u šetnjicu, mislila sam malo ubrzat korak, ali digitalac je prevagnuo...Čak je i gnjurcima hladno, nešto su se povukli na suho..pokušala sam im prići što bliže...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ali, da, 'oćeš šipak...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

frrrrr...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Ali su zato ova dvojica sasvim spokojno čekala nešto za ubacivanje u kljun...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Nije mi jasno zašto more ljeti nikad nije ovako bistro...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ali ima "ježova", što znači da se još uvijek da u njemu disati...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Inače, tu je i dalje PRAZNO, DA PRAZNIJE NE MOŽE BIT!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

...i to bez obzira na "kapacitete kojima možemo poduplati BDP u Hrvata"...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Pa onda nije ni čudo da se čovjek šećući ovako bezljudnim krajem osjeća k'o ova bitva...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

...i da priča s drvećem...koje me, usput, očarava u ovakvom izdanju, sa ovakvom pozadinom...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

...ili da priča sa damama s kontejnera...koje baš i nisu zainteresirane...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


...razmišljajući kakvo značenje imaju ovi čempresi posađeni poodavno oko kuće...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

I onda će doći Uskrs, pa će sve malčice živnuti, pa ću već u kolovozu šizit kako mi je dosta ljudi i turizma...ah, čovjek:)





- 13:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #