jedna nova mama

četvrtak, 12.10.2006.

JA TU VIŠE NIŠ NE KUŽIM...

Ma, nema me, a opće je poznata stvar kako na mene djeluje prisustvo Zagušljivoga...malo me uspori, malo me izbaci iz kolotečine, malko se osjećam, kako sam danas rekla mojoj u dalekom svijetu, K'o pseći drek i to zgaženi...

Ali, odgledah sinoć utakmicu...moja procjena, moralo je biti k'o sa Andorom, barem 7:0, ali dobro je i ovako...i baš mi je drago da je bilo na tribinama sve OK, jerbo, mi ovakvi rasisti, ali rasisti nad rasistima, zbilja smo mogli mnogima svojim rasističkim ispadima stajati glave.Kao što to cijenjeni europljani kažu. Toliko o informacijama i medijima...ne bih se čudila da negdje osvane neka retuširana, montirana, na kompu "sređena" fotka o "događaju" koji nit se dogodio, nit je slikan...

Nego, meni nešto drugo nije nikako jasno, i, dečki, ne pokušavajte mi pojašnjavati, jer ja sam ipak samo jedno žensko, koje, da živi još milijun godina, nikad neće shvatiti mentalni sklop tzv. navijača.
Specijalno onih, vječitih rivala, Torcide i BBB-a. Ne svih, onih grupa i grupica, da se ne bi tko uvrijedio.
Oni se pobiše, naravno, izbila je masovna tučnjava, kako kažu na TV-u, a Policija tvrdi da su se "brusili" danima jedni na druge i da je tučnjava bila "dogovorena". Dogovorena?!?!?!

Koji klinac je to? Mislim, ako netko navija za svoj klub, onda se podrazumijeva da voli taj klub.Dakle, to znači da će navijati, pjevati, nositi zastave, sva moguća obilježja toga kluba, veseliti se nakon pobjede, tugovati nakon poraza...Znači, navija za svoj klub, ide sa njim na gostovanja, na domaćim utakmicama je redovit...OK, mogu razumijeti i baklje i ostale stvari koje baš i nisu legalne, ali ipak, ruku na srce, baš je nekako uzbudljivo vidjeti bakljadu na tribinama...

Onda svi ti dečki lijepo dođu u metropolu, svi zajedno navijati za Hrvatsku, dakle za sastav u kojem igraju najbolji iz svih klubova, znači, podrazumijeva se da su i navijači sada svi jedno srce za Hrvatsku (tako ide i ona pjesma iz reklame za Žuju, svi je pjevaju, ali ne znam da li im tekst dolazi do mozga...),barem bi to meni tako nekako bilo logično.Znači, nema obilježja klubova, dobro, može biti, ali nema ni svrhe ni logike, nego se nose kockasti dresovi, kape, šalovi, naočale, uši, nosevi, šlape ,ama sve što čovjek može zamisliti...I baš je lijepo, baš je fora vidit onako sve kockasto, crveno-bijelo, neka mi ne zamjere, ali hrvatske su kocke nekako najupečatljivije, što se dalo vidjeti i na SP-u...

Ali, ne! Moraju se pokazati neke strasti. Mora se marva pomlatit, tek toliko da ispuca svoje frustracije, da pokaže mlađem naraštaju kako je to fora, i kako su oni baš fora, jer su pokazali onim tovarima, a ovi onim purgerima...EEEEEJ!! Aloooo!!!

Sad ja pitam: a što je bio povod tome?
Glupo pitanje, jel'? Recimo da je povod bio loše suđenje na nedavnom derbiju Dinama i Hajduka. OK, suđenje je bilo takvo kakvo je bilo, ali kakve to veze ima sa navijačima? Radi čega tučnjava, ako je sudac sj*** stvar?
Drugi razlog mogao bi biti vječiti antagonizam između sjevera i juga. A hoće li meni netko, ovako nepametnoj, objasniti razloge toga antagonizma i nekakve "mržnje" jednih prema drugima?
Kakva je to mržnja? Samo zato da bi bila mržnja, koja je svrha samoj sebi, ili...??
Gdje je razlog razbijenim glavama i polupanim zubima?
Ako je nogomet sport, a trebao bi biti, bar su meni tako rekli, onda mi stvarno nije jasno kakve veze ima ganjanje lopte sa masovnim tučnjavama sportski zagriženih navijača. Znači, ako si za sport, onda si i za tučnjavu. Ako si za sport, onda si za agresiju.
Ako si za sport, onda moraš i lokat do iznemoglosti, naročito pivu, pa kad obnevidiš od alkohola, onda moraš sportski izmarat onoga isto tako sportski nastrojenog idiota, ali iz drugog grada, jer je,eto, iz drugog grada i iz drugog kluba...ma divota, baš sam sretna što mi jedinac, ljubi ga majka, trenira tako jedan plemeniti i nadasve kulturni sport, kao što je nogomet, da te je** nogomet!!

*** To bi Bilo jedno. Drugo je puno ozbiljnije i žalosnije.
Kaže Jutarnji da je 9 devetogodišnjaka izmlatilo curicu iz razreda, dakle vršnjakinju, u područnoj školi pokraj Velike gorice. Moja ljubimica ide u treći razred isto kao i ta djeca. Pa pokušavam zamisliti dečke iz njenog razreda kako cipelare i gaze neku curu njenog uzrasta. Pa me steglo u grlu. Piše da su svi ti dečki već evidentirani kao problematični, ali ih se ne može kazneno goniti, naravno, jer su mlađi od 14 godina...dok dođu do 14.te, kako je krenulo, moglo bi biti i težih krivičnih djela, bojim se...Za njih će odgovarati njihovi roditelji, kako to zakon kaže, ali velike vajde od toga, pošto su sve te obitelji, kako piše, nesređene...pa se pitam ima li danas koja sređena obitelj, kad u jednom razredu ima devetoro djece iz isto toliko nesređenih obitelji...ili je to slučajnost, pa stvara prosjek?
I navodno su roditelji na roditeljskom sastanku izjavili nešto u stilu "pa djeca se uvijek tuku u školi?!?".E, pa tu me steglo još više, jer sam isti takav odgovor dobila od onog krasnog voditelja naše škole neki dan kad je moj jedinac, ljubi ga majka, doslovce bez ikakvog razloga dobio plave i otečene prste.Zapravo, dečko koji ga je šutnuo, imao je debeli razlog za to, a to je mirne duše i rekao ravnatelju - "on mi je stajao na putu!". I nikom ništa. Jer djeca se uvijek tuku u školi. Neka. Možda će sljedeće generacije govoriti "nije to ništa, pa djeca se uvijek ubijaju u školi..."Bože sačuvaj...
To bi bila prevencija neprihvatljivog ponašanja i njeni rezultati. Po sistemu "vrč ide na vodu dok se ne razbije".Samo, vrč je vrč, a dijete je dijete. Barem se meni tako čini, možda griješim.

A možda je sve to zapravo i dobro?! Jer kako bismo inače imali dogovorene masovne tučnjave i krasne sportske, nogometne navijače, kad ih već od malih nogu ne bismo navikavali na uho, grlo nož?

- 21:12 - Komentari (11) - Isprintaj - #