jedna nova mama

nedjelja, 03.09.2006.

NIJE DA SAM LJUTA...

...nego, eto...

Dolazim ja, tako, danas opet na posao, vodim Doru sa sobom, djetetu je dosadno, pa se zabavlja gnjaveć mamu...

Pisala sam ja o onom mom prvom...što vozi veeelikog Audija...koji nema ni osnovnu školu...i koji nije bio "dovoljno dobar" za mene...

I eto, otkad je u srpnju prvi put viđen, tu dva metra od mene, počesto oni to dolaze ovdje na klopicu...i nekako se uvijek nakelje tako da se dobro vidimo, oni mene i ja njih...dođe mi da im mahnem i poželim dobar tek...ali neću, eto, imam nekakav ponos...još uvijek...

Zapravo, dolazim ja, i škicnem usput situaciju u restoranu,a ono, tik do ograde, plava teta sa cuckom u naručju, a on joj iz tanjura liže...pogledam bolje, a ono happy familly papa, blaguje, štono bi se reklo...tu su i cure, moram priznati da imaju lijepu djecu...

Elem, svi imaju veeeelike naočale, puuuuno lanaca, i cucka naravno...valjda im je sikira još više u med pala, ili je dotični otkrio još jedno mjesto kojim može dokazati da je "in". Jer di ćeš više "in" nego papati u "Rivici"? K tome još i pasa imati sa sobom, isključivo u naručju, jer i to je "in"...

Mama, mama, jel' to iz tebe ljubomora progovara?

Ma jebe se meni i za žderanje i za pasa. Jebe mi se i za njega i za Audi i za lance...

Nego ponekad, kad ih tako vidim kako se šeću i drže za rukice, pomislim kako mi je možda moglo bit, a ne da se tu jebem sa propalim brakovima i brojim nedjeljom tuđe pare za nekakvu lovu...koju sam već odavno potrošila...ne na žderanje u "Rivici"...

Pa ustuknem, postanem samo čovjek, i pomislim kako je život ponekad veliko sranje.

Sranje na kvadrat.

- 16:40 - Komentari (21) - Isprintaj - #