jedna nova mama

subota, 12.08.2006.

TU SAM, TU SAM...



Dakle, kako jedna ne ide uvijek sama, nego se nakalemi bar još par stvari, dajem sljedeće izvješće...usput, kao što se vidi iz priloženog, bolje sam volje, mada...

Elem, dobila je mama plaću, naravno...ali je ček legao dva dana prije dohotka...pa je PBZ ukinula dozvoljeno prekoračenje promptno...zbog pišljivih 400,00 kuna...tako mi je pojelo plaću...Zagušljivi, naravno, ne reagira...

Jučer, krenuo Zagušljivi po mene na posao i javlja se nakon par minuta, a ja TOČNO ZNAM zašto zove...opet je razbio auto...a kad ja kažem da ne želim da vozi ni mene a još manje djecu jer jednostavno šteka sa refleksima, onda se svi prave blesavi...i tako...

Naravno da isti nije u stanju, osim pljuvati i izazivati incidente (ah, kako ga je lijepo policajac začepio!!Malo sam zločesta...), obaviti telefonske razgovore sa osiguravateljem...i na kraju ustanovi, samo ovako "To nije moj auto!"...kažem ja, fino, tako odeš nekom u stan, porazbijaš sve,izađeš i kažeš - to nije moj stan...lijepo je tako živjeti, vrlo lagano...

U glavnom, dobro je...ide kako ide, vesele me i olakšavaju mi vaši komentari, zapravo ne toliko komentari koliko saznanje da je nekom stalo...da netko misli iako me ne pozna...

Znam, shvaćam, jasno mi je, učim, stavljam stvari na svoje mjesto, teško je ne žaliti se i ne tražiti od ljudi suosjećanje...ali jednostavno nisam od onih koji mogu sami.Ponekad u toj želji za razgovorom i lijepom rječju pretjeram, paničarim, imam osjećaj da mi je koža preuska.Zato, ako nečime davim, a nekad mi se stvarno čini da davim, onda se ispričavam.Razumijet ćete...

Od srca Vam se svima zahvlajujem, vjerujte mi da bi jednoj ženi bilo puno teže hodati po Zemlji da nema vaših riječi, stihova, podrške i lijepih želja.Ako Vam to nešto znači, a sigurna sam da je to tako, možete svi odreda biti sretni što mi pomažete.

Voli Vas svih Vaša mama


E, da, Zagušljivi ima novu taktiku...plazi kod moje stare, a ja po njenim reakcijama vidim kako je nasjela, bez obzira na svoje iskustvo i godine...kako ona baš i nije sklona svom prvorođenom djetetu, to se i njeno mišljenje ( a tko je pita??), promijenilo...zet joj se redovito javlja, ide kod nje bez da ja znam, kupio joj je parfem, ona njemu knjigu (???)...pa si mislim, a to sam i na glas rekla, i sad mi je lakše:GONITE SE OBOJE U TRI....Lijepo odi ti kod nje, samo si dvanaest godina mlađi, to i nije neka razlika, pa budi tamo...tebi će pasati da te netko shvaća ozbiljno, a njoj će se činiti da netko sluša nepresušne gluposti o vlastitom izboru roditelja, muževa i djece pri reinkarnaciji...a ja do daljnjega prekidam komunikaciju sa svojom roditeljicom, ti, gospodine, lijepo objasni zašto...Uzgred, i dalje sam meta provjeravanja, praćenja i ostalih gluposti...pada mi na pamet nešto opako....ako me želi tražiti, nek me traži...našetat će se...hehe...:))

- 11:35 - Komentari (16) - Isprintaj - #