jedna nova mama

subota, 22.07.2006.

BLOG

Ovo nije nešto što bi iziskivalo bilo kakav komentar.
Svi znamo, i mladi i stariji, koji su nas motivi naveli na to da počnemo komunicirati preko bloga.Bude tu i nekakvih neslaganja u mišljenjima, ponekad i ružnih stvari, više, zapravo lijepih, međutim ono što sam jučer vidjela i pročitala, nadmašilo je sve dosadašnje gadosti, za koje sam mislila da su gadosti, a u stvari su bile sasvim benigne stvari.
Naime, blogerica, žena i majka, inače javna ličnost, na njenu žalost i likom poznata osoba, napisala je post o tome kako ne voli da ljudi zaviruju u kolica njenih beba i diraju djecu, barem dok su malena.Ne znam iz kojih razloga, valjda u nedostatku mašte administratora,taj je post završio na naslovnici, kao nekakva vijest, a nema nikakve karakteristike iste.
Neovisno o tome što tko misli o takvim postupcima roditelja, neki tome pridaju veliku pažnju, neki nikakvu, nije na nikome da sudi i osuđuje, a kamo li da piše takve gnjusne, ogavne, morbidne, sadističke, pedofilske, zlom maštom i kretenizmom inspirirane komentare.Tko je uspio pročitati post i komentare, znati će o čemu se radi.Tko nije, javio se neki (ili neka?), naravno anonimni komentator i napisao takve gnjusarije i prijetnje u vezi sa malim, jedva tromjesečnim djetetom, da se čovjeku krv u žilama ledila.Tako nešto odurno nisam mogla niti zamisliti da postoji u našoj, mojoj, vašoj blizini.
Može netko reći, na što sam i sama pomislila, da je autor komentara možda neko neiživljeno mlado stvorenje, koje se zaklonjeno anonimnošću, izražava i buni na ovakav način.Međutim, sasvim mi je jasno da je to djelo nekog bolesnika, čiji su sudruzi nedavno negdje osnovali stranku.
Strašno, prestrašno, nevjerovatno i postavlja pitanje - a kamo to ide ovaj svijet??

Blogerica, Tehnozena, naravno, što je bilo i za očekivati, obrisala je post, a nakon toga napisala oproštajni.Živo me zanima da li će i taj završiti na naslovnici.
Jer ako joj je već administrator, iz čiste bedastoće i nerazmišljanja, napravio "uslugu" time što je jučerašnji objavio, mogao bi se na neki način iskupiti, u ovoj famoznoj blogosferi, pa objaviti i današnji, oproštajni post žene, u čijoj se koži posljednja 24 sata nikako ne bih htjela nalaziti.

Kako je sadržaj komentara bio perverzno-pedofilski, prijeteći i bolestan, to me nagnalo na razmišljanje što bih ja učinila da se meni takvo nešto dogodi, ili da mi ne daj Bože, netko pristupi djetetu na bliže od metra.
Vrlo jednostavno.Vjerovatno bih u zatvor završila.A taj ne bi više imao prilike.

- 12:55 - Komentari (16) - Isprintaj - #