jedna nova mama

utorak, 30.05.2006.

VJEŽBANJE ŽIVOTA



Eto kako čovjek raste.Ja rastem s blogom, koliko god to bez veze zvučalo.Rekao bi netko, a jesi jadna kad ti je blog mjesto za rast...a ja kažem, hvala Bogu da sam ga našla, jer...ma neću se ponavljati...sve je jasno..:))thumbup

I opet se pojavljuju anonimusi (obratiti pažnju na zadnje komentare u prethodnom postu, hehe..:), samo sad su sofisticiraniji, pa otvaraju blogove, anemične, bezsadržajne, što bi Dalmatinac rekao "bet šušta i gušta", a samo sa jednim ciljem - liječiti se.

I sad, kako ja to mislim da "rastem sa blogom"?Pa, lijepo...kad su se prvi put počeli pojavljivati komentari negativnog i pljuvalačkog sadržaja i karaktera, adrenalin bi me lupao k'o blesav, bijesnila sam, nisam mogla po cijele dane doći k sebi...vraćala sam istom mjerom, trošila prostor i riječi, a ništa od svega.Sada - sada mi je svejedno.To gledam sa sasvim druge strane, velika škola mi je, moram priznati, bila naša draga Krejzi - vidi vraga, možda je to čak i ona?!:)) - ne pada mi na pamet da brišem komentare, nisam to nikad ni činila...prije obrišem post u kojem vidim da sam gadno zakakala...dobro, jedan je bio, ne ponovilo se...

Pa si mislim..blogosfera je dostupna svima.Može je koristiti tko god hoće i ovisno o svom dobrom ili lošem kućnom odgoju, kako god hoće.Pa čak i u svrhu liječenja, izbacivanja nakupljene negativne energije...i možda je baš dobro da se to radi sa nepoznatima, jer ne možeš baš doći svakom na ulici i iznapadati ga ni krivog ni dužnogno..na blogu i to možeš.Neke riječi ostanu upamćene, neke samo prođu.Kao i sve lijepe i ružne stvari u životu.Činjenica je da se svatko od nas prije ili kasnije otkrije, pogotovo kad čini loše, jer mu u tom lošem nastojanju ipak uteknu, igorm slučaja i vječitom pobjedom istine nad laži, nekakve rečenice koje ga razgolićuju...čak i više nego da je stavio svoju fotografiju, JMBG i ime i prezime.
Ignorirati - to je glagol koji sve ćešće upotrebljavam i prakticiram.I djeluje.thumbupthumbup

I opet pada kiša.Hladno je.Grmi, sijeva, pljušti, prava jesenja atmosfera.
Da ne bi slučajno pomislili da se ljeto približava.
Idem malo prošetati po vašim dnevnim boravcima, da vidim kako ste mi i što ima novoga...

Voli Vas Vaša mama44...puno...


I, naravno, mom najdražem blogeru...

- 08:55 - Komentari (26) - Isprintaj - #