jedna nova mama

subota, 27.05.2006.

FIJUUUUU....



Dobar dan, dobro veče, i sutra dobro jutro...cerek

Sve je pod kontrolom, svi su podmireni, sad me samo čeka još jedna sitnica, ovako smoždenu i premorenu...vožnja Rijeka - Rabac, ali ne tunelom, jer mi ga isto dođe, nego uz more...tko je tamo prolazio, cestom prema Puli, zna kako to ide...Dramine smo pojeli, tako da bar želudac neće vrištati po zavojima...dobila sam nekog Megana, ima stroj 120 konja, jupiii...baš za mene...a i dragu mamu ne smijem zaboravit pokupiti u Rijeci...ajme, već mi je utekla iz misli...to bi mi bio potez..kao "ma, mama44, ti si super, samo si jednu sitnicu zaboravila uzeti...svoju vlastitu mamu...!"thumbup thumbup

opet sam nepovezana, al' to je normalno kod mene kad mi se žuri...nut

i svima vam šaljem pozdrav i poljubac, svakom ponaosob...koliko god Vas ima...wavekiss

sad idemo...njami party smokin nut....:))




I SKORO ZABORAVILA: PUSA MOM NAJDRAŽEM BLOGERU...MA GDJE BIO...:))

- 15:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #