jedna nova mama

nedjelja, 07.05.2006.

KAD MAMU PREVESLAJU...

...i to gledajući je u oči!!Drito u oči!!!

No, što se dogodilo?

Dok je mama neko veče bila opravdano odsutna, neki podmladak prihbatio se, uz asistenciju starijeg "prijatelja", pregledavanja kojekakvih stranica...

Ujutro, mama otvara komp, veza se sama od sebe prekida svakih pet minuta...kod zadenjag prekida, nisam više mogla uopće na Internet...vidim, na ikoni Incredimaila, idu zelene strelice ko lude, kao kad dobivam mail...a maila nigje....kasnije sam skužila da to virusi ulaze jedan za drugim...

Zovem, a koga drugoga, nego seoskog mahera, inače dečka od "povjerenja"...on lijepo dođe, ali bez torbe, što je već bio nekakav znak za uzbunu...i sa dijagnozom "virus"...odnese mi kantu, ljudi moji k'o da mi je noge odnio...kaže, velik posao ga čeka, to on mora u uredu preko svog kompa...popodne će sve biti gotovo...cca 15o, 2oo kuna...A dobro, mislim si ja, dat ću ti sve, samo mi ga osposobi jer sam luda bez njega...

No, ne da mami vrag mira...pa se mama malo interesirala...na više strana...i to kod vrlo, vrlo kompetentnih ljudi...i doznala svašta...em, da se te stvari rješavaju u par sati...em, da je love puno i previše za to...em, da mi je na kraju uvalio nekakav petparački programčić, koji se skida za par minuta sa neta...ma, mislim, stići će ga majčina ruka, kad tad...pa si mislim, neka mu ta lova, dabogda mu se smučila...

Jučer mi kaže, ne može to danas, previše posla, a i sutra će biti tek kasno navečer... iz istog razloga...da bih ga danas dobila na mob, a on u Puli...malo se zeznuo, pa i izlanuo...

I sad najbolji dio...Zovem ga oko 22:3O, kaže on da stiže za 15 minuta...da bi nakon toga poslao poruku, kako će doći u 23:30...dakle, to je bilo vrijeme koje mu je trebalo da nađe program, neku jadnu verziju Mozille, da se dotepe od kuće do mene i ispriča priču za malu djecu...mislim, stvarno...I što da mu čovjek radi????

Neka, ništa ishitreno...bilo bi preburno...ali, već će se njemu to vratiti...bilo kako...jer ne zna on jednu stvar u koju se mama uvjerila, a ta je:

TKO JE GOD MAMU PREVARIO ILI JOJ NAUDIO, NIKAD NIJE OD BOGA LIŠO PROŠAO...KAD TAD BOG MU JE VRATIO ISTOM MJEROM...ja to vidim i prepoznajem sa strane....žao mi je jedino da oni nisu svjesni toga da je to plaća za loša djela...

Naravoučenije:

1. NIKAD NE IDITE NA SUMNJIVE STRANICE!
2.DOBRO SE INFORMIRAJTE O CIJENAMA USLUGA I NAČINIMA POPRAVKA PC-A, AKO VEĆ NISTE PRAVI KOMJUTERAŠI...
3.A, TO VAŽI I ZA MENE...ODITE VIŠE NA TAJ TEČAJ, PA DA VAS NITKO NE MOŽE PRESKAKATI...


Pozdravljam Vas svih puno, mislila sam na Vas ova dva dana puno, vjerujte mi..kad mi se slegnu emocijice i dojmovi, ispričati ću vam kako je bilo...No, ipak barem sam napravila ono što možda ne bih da nije komp bio u kvaru...IZBACILA SAM VALJDA TONU SMEĆA IZ KUĆE!!!!


Poljubac veeeliki svima!!!!

- 00:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #