jedna nova mama

srijeda, 03.05.2006.

HE-HE...V(A)Ž JE NAŠ!!!!

Dobro, OK, imate pravo, to je bila Pirova pobjeda, točno za dlaku, dečki su se malo pogubili nakon prvih 65827682 dobivenih golova, ali ipak...baš mi je drago...O čemu ja to?

E, pa Varteks - Rijeka 5:1, prva finalna Rijeka - Varteks 4:0, sve skupa 6:5 za Rijeku...Bogu hvala...A važ, za one koji možda ne razumiju, jest vaza, odnosno Kup..., Bravo Rijeka!!!thumbupthumbupthumbup

A mene oduševljava u stvari Armada...zbilja su si dali truda, pogotovo u drugom dijelu ovog prvenstva...najbolji su mi bili nakon utakmice u Splitu sa Hajdukom, gdje su splitski navijači pravili male nerede, a u uzvratnoj, u Rijeci, Armada je pokazala kako se navija...možda sam previše subjektivna, ali neću puno pogriješiti ako kažem da je to jedna od naboljih i najorganiziranijih navijačkih skupina momentalno u Hrvata...hrvatskaImaju fantastične transparente, onu svoju fenomenalnu 60. minutu, čovjeka koji uvijek prisustvuje na svim utakmicama, ali definitivno ne odgleda ni jednu jer uz pomoć megafona animira navijače tijekom svih 90 minuta...I mislim da bih mogla tu i tamo odvojiti koju kunu, pa sa ovim mojim dečkima iz naselja koji put otići to doživjeti na Kantridu...a ne samo vrištati doma...ludnut

Ma, prava žena, u svakom pogledu...o'š nogomet, o'š vožnja - u glavnom spretnosti...o'š zagledanje pod haubu limenoga ljubimca...a najbolje mi je kad se spremim za negdje, pa, ono, prije duže vožnje malo pogledam ulje i vodu, jer, kao, nisam prije stigla...onda to fino izgleda...garderobica, cipelice, dobro nisu štikle, jer sam i onako ko kandelaber...šminkica, frizurica, lakirani noktići...i ruke crne od motornog ulja...ne jedamput...naughty
Pa se nađu pametnjakovićke, koje su zaključile da mi se ženstvenost negdje usput izgubila...blabla
A, 'bemti sve, kako da budem ženstvena kad osim svega što imam na grbači, još moram teglit i neke neizbježne muške poslove?I tako već godinama...ponekad zagledam malo niže da mi nije što u međuvremenu izraslo, kad sam se već tako pomuškila (pomuškila??bang).Šta da radiš kad ti nestane plina, a na trećem si katu?Još moraš na nečem i kuhat?Nema druge, nego bocu na leđa i piči...najprije prazna dole, pa puna gore...pa pusti najprije malo plina da prekontroliraš...pa montiraj...nije neka umjetnost, ali garantiram da bar 80% žena u mom okruženju to nikad nije radilo...Ili, recimo, krepa struja...ali samo u jednom dijelu stana...pa lijepo uzmeš probirštift, pa se uzvereš na nešto i gledaš jedan po jedan osigurač di je riknulo...onda ideš kod susjeda posudit jednoga odgovarajuće amperaže, jer su tvoji preslabi, a njegova te žena gleda bijelo, pitajući se o čemu ti to pričaš? Ili ti se začepi zahod, pa lijepo uzmeš plastično crijevo, otvoriš odvod, montiraš crijevo na špinu i onda ful pritisak da odnese sva sranja koja su se nakupila...tzv. mehaničko čišćenje odvoda...Ili, recimo, sklapanje namještaja, koji više ni Bog ne bi sklopio, jer je iverica već davno dala svoje...Jedino se ne ufam sama farbati zidove...zapravo trebala bi samo skupit hrabrost i krenuti...morat ću negdje skupiti malo informacija kako to najbezbolnije napraviti...jer po ovom mom, i slijedećih pet godina gledat ću tragove prstiju i lopti po zidovima...kano što bi se reklo, uzdaj se u se, i u svoje kljuse...

Jooooj, a kad mi je nedavno krepala struja u autu na semaforu iznad Bakra....


Puno Vas svih voli Vaša mama...kiss

- 23:00 - Komentari (27) - Isprintaj - #