jedna nova mama

petak, 28.04.2006.

PETAK, 28.04.2006.

Evo, ako koga zanima, ona najveća cura sa slike sutra će pjevati sa svojom klapom u Puli na misi Susreta katoličke mladeži...šteta da će im biti ružno vrijeme...da, inače uvijek stoji u sredini...ljubi je majka...kiss

Ajmo...Dan mi je počeo vrlo brzim buđenjem...nemojte gledati komentare čim otvorite oči...nikad ne znate što vas čeka...kompu treba ujutro prići polako i nježno...s izvjesnom dozom opreza...jer neprijatelj nikad ne spava...pa se poslije možete osjećati slijedećih 12 sati ovako ko ja danas...usrano!!!bang

Neki dan su mi rekli u riječkoj ispostavi HZMO, službi za DD, da isti nije uplaćen, mislim dječji doplatak, jer Porezna uprava iz Krka nije dostavila neke potvrde.Gospođa je bila stvarno jako ljubazna, objasnila mi je da sam ja sve sa svoje strane učinila kako treba, ali oni nisu...blabla

Ne budi lijena, odem ja do Krka, pravo u Poreznu,pa pitam tetu da pogleda što ne valja.Suflira joj kolega iz susjedne sobe:

Ona:"Sve je u redu, nema ništa..."

On:"Ma ča si ćorava,ča ne vidiš da ti je tamo ITM (ili nešto slično, op.ur.)...!"

Ona:"Čekaj malo, ću pogjedat...dajte mi još jedanput matični..."

Ona:"A, da, stvarno...vi imate dva obrta, a nije prijavljen porez za prošlu go..."

Ja:"Čega imam?!?!Super, nisam to ni znala, hvala na prosvjetljenju...!!!"

Ona:"Da, da...trgovinu hranom i pićem, te auto-limarsku radionu sa prodajom auto-dijelova...!"

Ja:"Daaa, i sexy-shop, samo nisam prijavila djelatnost...!"thumbup

Mo'š mislit...jer bi tuda plazila da to imam..ili da sam ikada imala...

Ma, sve je bilo u šaljivom tonusmijeh, jer se u malom mjestu svi više-manje poznajemo, ako ništa, a ono bar iz viđenja...zna žena kako, koliko i gdje radim...viđamo se povremeno...

Međutim..što sada...kolega koji smije brisati podatke, baš je krenuo na godišnji...vraća se za dva tjedna...namcor
a da li se može što napraviti, znate, frka mi je s lovom, tako...a dobro, pričekajte malo, vidjet ćemo što se da napraviti, kaže kolega.

I čekam tako ja ispred bijelih vrata, mislim vidi ti koliko sretnika ovdje radi...pa još i civilni vojnici...e, možda su oni krivo ubacili podatke?Tko je taj sretnik koji se okačio o moj JMBG, pa ga ne terete ni za šta, a on mudro šutinaughty...Kako je to onda u sistemu poreznih obveznika na nivou cijele RH, ako se mogu događati takve greške...mogu dozvoliti i to da sam ja jedini primjerak, obzirom na to kakva me sreća u životu prati, ali ipak...

A onda se javio moj prijatelj adrenalinmad...pa mi kaže, mama, sve je još dobro...ali ako te netko pita da kreneš dokazivati da ti to stvarno nemaš, ako te počnu vozati po kancelarijama i tražiti potvrde i papire...e, onda ja nastupam, šikljam i pravim od tebe monstrumaburninmadheadbang...

Velim ja mom adrenalinu...daj, smiri malo, pa valjda ja mogu svojim šarmom (!!)smokin nešto ušićariti...i bi tako!
Kolega ljubazni od maloprije, u dva poteza prstima riješio me obrtathumbup, samo ovako...a dragi prezimenjak iz Rijeke, čiji su se podaci radi sličnog matičnog broja ukrcali kod mene, bio je kratke sreće...ako je uopće primijetio...

Samo što više ne mogu telefonom dobiti službu DD-a u Rijeci..ili zvoni, il je zauzeto...stara priča..zaliven

Prije jedan krenula sam u Pazin, na zadnji roditeljski sastanak moje maturantice...izvješća i domjenak uz glazbu...oni to uvijek tako dobro organiziraju za roditelje...njami

Samo, put do Pazina trajao je neočekivanih dva sata...ljudi moji, od Matulja do dobra tri kilometra iza tunela, dakle s istarske strane, bila je takva magla da se nije vidio doslovce automobil ispred tebecool...ma kakvi, magla je počela još na cesti iznad samog Bakra...strašno nešto..u Istri je tako lijevala kiša, da se mililo po Ipsilonu...sve po 50, 60 na sat...pa sam stigla na roditeljski...taman pred kraj...i po dobrom starom sistemu i navadi počela kimati u klupi nakon deset minutazijevzijev...Bože, nikad se neću popraviti...kako sjednem u školsku klupu, tako sam gotova nakon par minuta...naročito ako je mir i ako teta lijepo priča...zijev

A kako ja psujem kad vozim po takvoj cestiblabla...ajme, da me tko čuje...ma ne čujem ni samu sebe, tek se poslije sjetim...a valjda je to ventil za ispuhavanje napetosti...i da, vraćala sam se kroz Rijeku...maturantica je trebala u shoping...od Krnjeva do Kazališta - više vremena nego od Pazina do Rijeke...odavno ne upah u takvu dobru staru riječku gužvu...GOGOOOOO, blago tebi...i stvarno bi magla...ali samo preko mosta...
I sad sam krepana...i živčana....noge su mi živčane...spavala bi, a sve mi je živčano...a mlijeko mi se gadi...pogotovo toplo...Ajde, laku noć!

Voli Vas svih Vaša mamakiss


- 22:50 - Komentari (41) - Isprintaj - #