jedna nova mama

nedjelja, 16.04.2006.

JOŠ JEDNOM, SRETAN USKRS...

Eto, otvorih svoj omiljeni kutak za odmor...kad ono paf...eto tete da me uči pameti i da se brine za zapuštenost mojih ukućana.I za muža mi se brine...neka, O BETHANY,bangbangbang daj si lijepo uzmi Zagušljivog, on ti se baš pali na takve...cerek
Elem, reći ćete - što se zamaraš takvima, ne troši vrijeme - istina je to.Velika.I natjeralo me na razmišljanje....mama opet misli...ako je već sve "zapustila" barem misli...i to je nešto...Pa sam i zaključila:

NAJDRAŽI MOJI, NE DAM VAS NIKOME!!!!!!!!!!!AKO TREBA NEĆU NI SPAVAT SAMO DA BIH VAS MOGLA PROČITAT I REĆI VAM KOJU LIJEPO RIJEČ NA VAŠE LIJEPE RIJEČI.JER DOBRO SE DOBRIM VRAĆA, A SRETAN JE ČOVJEK KOJI ZNA UŽIVATI U TAKVIM, NAOKO MALIM, A ZAPRAVO JAKO, JAKO VELIKIM STVARIMA....kiss

sLIJEDOM LOGIKE: JA SAM SRETNA.yesyesyes

PA MA ŠTO TKO O TOME MISLIO.nut


Ljubi Vas, i želi Vam lijepu uskrsnu nedjelju, Vaša mama.kiss

- 08:00 - Komentari (65) - Isprintaj - #