jedna nova mama

srijeda, 12.04.2006.

MOJA MAŠTANJA

he-he, vidim da vas je zagolicao moj zubarmouthwash...ma to ja, samo tako, da ubacim neke svoje zeze, zna on da mi je drag...a i njegova žena mi je draga...ljudi su totalno ok,kiss žive skromno, on se oblači na sajmovima, jer mu je tamo baš dobro, kaže...klinci su im malo zahtjevniji, ali drže ih na uzdi...još uvijek...

Elem, dalo mi je to ideju.Recimo, kakav bi trebao biti muškarac mog života?bang

Prvo, napominjem, takav se NIJE RODIO, pa prema tome, u ovom ga životu, kako stvari stoje, neće ni biti.Mada znam za onu, nikad ne reci nikad.I znam da kršćanska religija ne priznajenut reinkarnaciju.Znači, kako sam ja katolik, kršćanin, nema šanse ni u drugom, eventualnom životu, jer ga nema i u njega ne vjerujem.E, OVO je bilo jasno i prejasno.GOGOOOOO, pišem iz glave...drito!!

Trebao bi imati npr. centimetara dovoljno.185 - 190.Visine.Širine isto mora imati, ali nije uopće bitno koliko.Nije da mi treba bakalar, jer sam i ja daleko od toga, ali ne treba mi ni tonaš, jer sam, hvala Bogu, i od toga još uvijek dalekoyes.Dakle, recimo, na primjer, nije da biram, ali bilo bi dobro da teži 85 - 95 kilograma Žive vage.S cipelama i novčanikom može i više.greedygreedyKosu može imati, ali nije nužno.Može biti plava, bijela, smeđa, crna, sa pramenovima ili bez njih.I da ima uši.Na glavi, ne u kosiBez pripadajućih dlaka.Mislim, uha.Dalje, treba imati i dva okaeek, po mogućnosti, jednake boje, ali ni to nije nužno.I još da vidi, ali bolje možda da i ne vidi, jer bi mog'o svašta vidit.namcor
Mora imati i nos (o Krejziiiiiiii!), ma što god to značilo.Moj nos, moj ponos.Trebao bi biti veći, manji, prčasti i ravni, ali bez dlaka do usta.Jer za to postoje brkovi.Koji su isto dlakavi, pa nisu poželjni.Nisu, jer ih i Zagušljivi ima, pa me pere trauma.Od brkova.I Zagušljivog. Još sam se i stresla.Možda mi je hladno.A možda i nije...blabla
Svakako je poželjno da ima ustasmijeh.Sa zubima i sve što uz to ide.Može i montažnima.Sa pripadajućom čašom.I cijanofixom.Zlu ne trebalo.Nije zgodno.
Kako se podrazumijeva da ima vrat, jer je pretposavka da ima i trup, taj bi mogao biti.Svakako, da na čemu ima držati glavu kojom će smisliti kako da zaradi para.Za mene i moje nemale prohtjeve:

cipele : 1 par u godini (ako su se stare raspale, inače ne mora)
garderoba: sportska, 1 komad ( jer se širi i sužava prema potrebama jo-jo efekta)
kaput: ne nosim
čarape:a što će mi ako imam trenerku
kupaći : imam od lani...
frizer : obadva pute godišnje
kozmetičar:što je to?
benzin:puno!!!
auto: da vozi od točke A do točke B i natrag, po mogućnosti bezkvara
hrana: sve manja i manje, jer živim od ljubavi dotičnog, pa dok izdržim....kiss kiss kiss


Nadalje, bilo bi poželjno da ima udove.Svih pet.Dvije ruke, dvije noge i, naravno...pišu.Koji može biti, a i nemora velik.Ili mali.A obrnuto proporcionalan nosu.Na glavi.Samo da se oko nogu ne plete, ako ih ima.naughty

Ruke duge.Koliko treba i sa prstima.Može i manje od pet po ruci, nisam izbirljiva.Noge do poda.Da me može pratit, kad odem pa se ne znam vratit.I stopala, da može nosit cipele.Broj isto mora imat.Do veličine manje barke.Da ne mora kupovat peraje, nego da pliva leđno.Uz mene. Romantično.kiss

Dlake isto može, ali i ne mora imat.Jer, ako ih ima možemo ih počupat.U zanosu.Radi cipela.I nosa.Ako ih nema, a Bože moj, nitko nije savršen.thumbup

Dakle, sad se ponavljam ,ali od viška glava ne boli:

AKO IMA NEGDJE ČILI 80-GODIŠNJAK, SA SVIM KARAKTERISTIKAMA GORE NAVEDENIMA, A KOJI JE VOLJAN NA DUŽE UDOMITI SREDOVJEČNU, NE BAŠ U GLAVU ZDRAVU, ALI ZATO MUNJENU, ŽENU S KOSOM I DJECOM, A DA PRI TOM BAŠ I NE GLEDA NA SVAKU POTROŠENU KUNU BM I EURO, JER NIJE CICIJA, NEK MI SE JAVI, RADO ĆU GA DOKUSURITI.smokin party

Sve Vas puuuno voli, JEDNOG PO JEDNOG, Vaša mama!!!lud

- 15:20 - Komentari (29) - Isprintaj - #